~5.
leuk he ^^
Belle
Het gesprek dat zich tussen mij en Brandon had afgespeeld was niet naar mijn wens gegaan. Sowieso had Brandon enorme vooroordelen over de wolf, in tegenstelling tot ik. Ik mocht dan wel geen hondenliefhebber zijn, maar deze wolf zag er toch behoorlijk goed en vriendelijk uit.
Thuis veranderde ik terug, trok ik mijn jurk en onderbroek aan, en keek of Brandon in de buurt was. Zodra ik er zeker van was dat hij me niet aan het bespieden was, sprong ik in de Audi en reed ik de kant op waar de wolf was heengerend na het ‘gesprek’ met Brandon. Ik moest en zou hem vinden.
Met de auto reed ik net langs de rand van het bos, in de hoop dat ik hem misschien nog ergens zou zien, maar toen het bos eindigde, moest ik die hoop opgeven.
Aangezien we nog maar een paar uur in Forks woonden, wist ik de weg nog niet. Kort gezegd: ik was verdwaald.
Al snel kwam ik een oudere, vriendelijk uitziende man in een rolstoel tegen. Ik stopte de auto en liep met grote passen op hem af. Hij had lang zwart haar, en donkere bruine ogen. Hij zag er uit als een ‘native American.’
‘Het spijt me, heeft u misschien een,’ ik voelde me zo dom om dit te vragen, ‘wolf voorbij zien rennen?’
De man keek me een beetje geniepig aan, alsof hij me niet vertrouwde. ‘Als jij me met je auto naar mijn huis brengt, kan ik misschien wat lossen.’
Nieuwsgierigheid was altijd een van mijn slechtste eigenschappen geweest. Dus zoals hij me had voorgesteld, bracht ik hem naar huis. Het was een klein, knus, alleenstaand huis. Het leek een beetje op dat van ons, wat me deed vermoeden dan ons huis hier ook in de buurt was.
We liepen naar binnen en nog voordat ik mijn kont kon keren, riep de man naar boven: ‘Jake! Ik denk dat ik er een gevonden heb!’
Meteen kwam er iemand naar beneden, dat was duidelijk te horen aan het gedonder dat van de trap kwam.
Als snel stond er een enorme, prachtige jongen voor mijn neus. Zijn ogen waren precies dezelfde ogen die mij vanochtend zo hadden betoverd. Het was de wolf.
En op de een of andere manier was die wolf veel interessanter dan hij eigenlijk had mogen zijn.
Issie leuk?
Reageer (4)
Ik ben verslaaft <3
1 decennium geledenMe neemt gelijk abo ^-^
Vedaplies ×smeekt×
echt een geweldig verhaal!!!
1 decennium geledensnel verder!!
Xx. Mich
geweldig verhaal <3.
1 decennium geleden*neemt abo*
Verder
1 decennium geleden