Happy birthday!
toen we langzaam maar zeker weer terug liepen naar huis keken we elkaar aan alsof en een onweer boven Lodnen hing... ik deed de deur open en liep naar binnen. mijn ouders vroegen waar we waren. 'oh... gewoon even een rondje lopen...' loog ik terwijl ik naar de grond keek.
'ooh. dan is het goed.' zei mijn moeder. dus Jack en ik liepen naar boven en de kinderen zaten in onze kamer rustig te spelen.
'hee kinders.' zei Jack op een nogal kleuterachtige manier. ik vond het best wel grappig. 'hee weten jullie wat hyet vandaag is?' vroeg ik.
'nee... vertel!!' schreeuwde toby en mary ineens enthausiast. Jack en ik keken elkaar aan en begonnen te zingen.
'happy birthday to you.
happy birthday to you.
happy birthday dear children...
happy birthday to you!'(L)
Is het onze verjaardag dan? zei toby met een stemmetje van wtf.
'ja... enig idee hoe oud jullie zijn geworden?'
mary sprong op en begon te tellen: 'eh... 5..6..7..Ik ben 8!! en toby is 4..5..6... ehh..... 6!! Toby is 6!!' zei ze.
als cadeautje hadden Jack en ik ze beloofd morgen een hele dag te doen wat zij wilden. Toen het nacht werdging het stormen. echt slapen kwam er niet. Toby, Mary, Jack en ik bleven de hele nacht op om vanalles te doen. gewoon praten of een speletje.
Happy birthday Toby en Mary!!
(geef toe je zong het liedje mee in je hoofd )
Reageer (1)
ik geef het toe
1 decennium geleden