LET OP! hihi :$ dit is een Niall p.o.v. (:

De jongens en ik besloten om vandaag lekker naar het strand te gaan, we reden met Louis' auto naar het strand, legden onze handdoeken neer en gingen even liggen. Maar natuurlijk zou Harry Harry niet zijn als hij niet even wou zwemmen *kuch* ons natmaken *kuch* Daarom gingen we even het water in, maar na een tijdje begon dat natuurlijk ook te vervelen. We gingen met zijn allen het water uit en gingen voetballen, Liam, Louis en ik tegen Harry en Zayn. Harry en Zayn waren natuurlijk veel beter maar stiekem lieten wij ze winnen (oke misschien maar daar gaat het niet om) Na een half uur voetballen kreeg ik ineens een lading ijskoud water over me heen! Ik keek om en zag Louis lachend naar mij kijken, ik rende naar hem toe, hij probeerde nog weg te rennen maar ik had zijn voet al vast, ik duwde hem in het zand en besloot hem in te graven. 'Liam, Harry, Zayn, come here!' riep ik naar de jongens, 'Let's burrow Louis!' Louis kreeg meteen een geschrokken uitdrukking op zijn hoofd en Zayn, Liam en Harry knikten en begonnen Louis zijn benen in te graven, ik hield Louis vast zodat hij niet wegrende, na een tijdje was Louis toch ontsnapt. 'NIALL! because it was your idea to burrow me you have to get us iscream, understand that? US not only for yourself but also for us!' ik keek Louis beledigd aan 'How can you even think I only get iscream for myself?' 'Eehm, because you're you?' Harry schoot in de lach en Zayn draaide zijn gezicht weg, waarschijnlijk zodat ik hem niet zag lachen. 'Fine, i get some' zei ik en ik liep weg. Ik was bijna bij de ijskraam toen ik ineens tegen iemand opbotste, ik keek geschrokken omlaag en zag een meisje op de grond liggen, 'I'm so sorry!' zeg ik bezorgd, het meisje kijkt me aan en ik kijk in twee prachtige blauwe ogen, WOW! 'I’m so sorry, I didn’t saw you! Did I hurt you? Omg you’re bleading!' Roep ik uit als ik zie dat haar voet bloed, het meisje moest lachen en stond op. 'Come with me, i will take you to a docter!' zeg ik en ik neem haar mee naar de EHBO post. De dokter plakt een pleister op haar voet, een groene met rode poppetjes, ik moest lachen. Het meisje keek omhoog naar me en ineens zag ik een geschrokken uitdrukking op haar gezicht, het ziet er best grappig uit, verbaasd vraag ik haar 'Why are you looking at me like that? when you look like that your face is kind a weird' en ik grinnik even, ze lacht even en zegt dan beschaamd 'I just noticed that I know who you are' Ik kijk haar even aan en zeg dan half lachend ' yeah buddy Niall Horan, that’s me'



Wat vind je ervan? moet ik meer Niall p.o.v.'s doen of alleen maar Alice? :$

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen