In mijn eentje loop ik naar de ijskraam, ik kijk goed waar ik mijn voeten neerzet want het zou nu echt wat voor mij zijn om te struikelen en vervolgens op iemand die licht te zonnen te vallen. *Bam!* Iemand botst tegen me aan en ik val in het zand, mijn voet schaaft langs een scherpe steen en begint te bloeden, ‘I’m so sorry !’ hoor ik iemand zeggen, ik kijk omhoog en kijk recht in de ogen van een super knappe jongen! Hij heeft blond haar en blauwe ogen, hij komt me op een of andere manier bekend voor. De jongen kijkt bezorgd naar me en als hij ziet dat mijn voet bloed begint hij zich opnieuw te verontschuldigen ‘I’m so sorry, I didn’t saw you! Did I hurt you? Omg you’re bleading!’ Ik moest een beetje lachen en stond weer op. ‘Come with me, I will take you to a doctor!’ Hij ondersteunde me en bracht me naar een dokter, die vervolgens mijn voet een beetje ontsmette en er vervolgens een pleister op plakte. De jongen lachte toen hij de pleister zag, ik moest ook lachen, de pleister was namelijk groen met rode poppetjes erop. Ik keek op naar de jongen en toen ineens zag ik het! De jongen die tegen me aan was gebotst en me naar de dokter had gebracht was niemand minder dan Niall Horan van One Direction !


kleine moeite om te laten weten wat je er van vindt toch? *hinthint*

Reageer (1)

  • MinnieMouseX

    Het is echt heel leuk, wel een beetje korte hoofdstukjes

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen