Foto bij 025

Megan-Nicole Moore


Ik open mijn ogen en kijk uit mij raampje waar ik alleen maar witte wolken zie. 'Lekker geslapen?' Ik draai me om en zie Louis glimlachende gezicht voor me. Ik kreun wat en duw zijn gezicht weg met mijn hand. Hij mompelt wat en geeft me een duw terug. Ik sla mijn vliegtuigkussen tegen hem aan en al snel zijn we beland in een gevecht. We horen een klik dat betekent dat er een foto wordt gemaakt. We kijken tegelijk op naar de twee stoelen voor ons en zien Liam's lachende gezicht voor ons en hij maakt nog een foto. We slaan Liam op zijn hoofd met onze kussens, 'Deze foto's komen op twitter.' Hij lacht op een gemene toon en ik pak mijn Iphone en zie de eerste foto al op twitter staan. 'Liam! Dat is geen leuke foto!' Ik hoor hem smakelijk lachen en zie dat Louis ook naar de foto kijkt. 'We pakken hem nog wel.' Fluistert hij in mijn oor en ik maak een tevreden geluidje. Ik stop mijn mobiel weer weg en doe mijn Ipod oortjes in.

Als we geland zijn maak ik een foto van uit het vliegtuigraampje voor mijn Instagram. We wachten tot iedereen uit het vliegtuig is en staan uitenlijk op om onze handbagage uit de rekken te halen. Ik heb mijn camera om mijn nek hangen als we de gate uit komen en worden verwelkomd door een kudde fans en keihard gegil. Ik maak wat foto's maar we worden al snel meegenomen door de bewaking. Als we in de auto zitten berg ik mijn camera op en pak mijn zonnebril uit mijn tas. We komen bij een groot hotel aan en we stappen allemaal uit en ik zet mijn zonnebril op. 'Ik wil de stad verkennen gaat iemand mee?' Iedereen kijkt me met een moe gezicht aan. 'Heb je geen last van een jetlag?' Vraagt Zayn en hij slaakt een gaap. 'Ja een beetje maar als je nu gaat slapen duurt het langer tot het over is.' Zeg ik wijs en kijk ze allemaal aan. 'Ik ga mee, heb wel zin in een Starbucks' Zegt Harry en hij glimlacht naar me.
--
Ik zou graag meer reacties willen op mijn hoofdstukken, zodat ik gemotiveert word om te schrijven. Alvast bedankt.

Reageer (1)

  • Jialler

    hij is goeeeeeeeeeeed
    I'm lovin' it
    Verdeeeeeerr xxxxxxxxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen