Battle 2.13
'Ahw, je hebt me gemist na het interview, of niet soms?!' vraag ik lachend. Haar donker gemaakte ogen staren me aan. 'Nee, niet echt.' zegt ze snel en geërgerd. 'Blijf bij Harry weg.'
Mijn ogen worden groot. Meent ze dit nou?
'Ach, lieve schat. Ik wil hem niet eens meer. Zoals Jake al zei, soort bij soort.' ik plak er een glimlach achteraan. Caroline schud haar hoofd en kijkt me dan doordringend aan. 'Ik weet wel hoe je erover denkt. Je houdt nog van wm en je wil hem terug. En je bent jaloers.' 'Jaloers? Ik? Op wie?!' vraag ik spottend. 'Please! Ik wil geen oude heks worden! Je bent bijna het dubbele van mijn leeftijd!' Ze kijkt me woedend aan. 'Blijf van hem vandaan en laat hem met rust. Je weet dat ik een grote invloed heb op jou fans. Ik kan je zo de grond inboren zodat er niets van je overblijft.' 'Net zoals je Jake de grond in orobeerde te boren? Het lukte niet. Hij is te sterk voor je. Mijn hele band is te sterk voor je.' zeg ik tegen haar. Ik blijf rustig, maar mijn hart raast. Ze moet niet veel meer zeggen, of ik knal open. 'Ik zie wat je met je vriendje Jake doet. Hij beschermt je nog steeds. Ik snap hem niet. Wat wil hij met zo'n kind als jij.' zegt ze spottend. Ik sluit mijn ogen en tel tot tien. Jammer genoeg stoort ze me voordat ik de tien uberhaupt haal.
'Jake is gewoon nog te onvolwassen. Hij volgt je overal. Doet wat hem wordt gezegd en beschermt je. Waarom doet hij dat, hij kan zijn tijd beter gebruiken. Hij weet dat je hem de liefde jiet terug zal geven, maar hij blijft bij je. Hij is echt nog een kind. Hij realiseert de waarheid niet en...' ze krijgt de kans niet ok haar zin af te maken of mijn hand raakt haar wang waarna het rood wordt.
'Neem dat terug!' roep ik. 'Neem alles terug wat je over hem hebt gezegd!' Tranen branden in mijn ogen. 'Jake is mijn beste vriend! Dus neem het terug!' mijn stem breekt. 'Is dit wat je wilde? Dat ik breek? Dat ik je zou slaan? Nou je hebt je zin. Hou hem, hou Harry maar. Jullie zijn een perfect koppel. Ik hoef hem niet terug. Ik wil hem niet terug. Ik heb hem niet nodig. En Jake heeft jou niets misdaan. Dus laat Jake erbuiten!'
Reageer (8)
wat is CAROLINE toch een Bitch(lol)
1 decennium geledenGrrr you bitch.
1 decennium geledenIk haatt Caroline zoo erg
Niemand doet mijn micheal pijn
GO DEMI!! <3<3
1 decennium geledenSnel verder!
1 decennium geledenIk hou van dit verhaal! Snel verderrrr? xd xxx
1 decennium geleden