Foto bij Ch.53 - I want to be a family

(pov Maria)
Het werd later. In gedachte staar ik naar de tv. ‘’Ik ga naar bed’’gaapte ik en haal m’n benen van z’n schoot. Joe glimlacht ‘’weltrusten’’. Ik aai Winston over z’n kop en druk een kus op Joe’s wang. ‘’Weltrusten’’.
Ik loop naar boven en doe m’n avondritueel. Ik loop naar de logeerkamer en kruip in bed. Denkend over wat er vandaag allemaal is gebeurd. Ik kon het niet laten om een klein glimlachje van m’n gezicht af te krijgen. Ik sloot m’n ogen en probeer te slapen.
-nextmorning-
De kou maakte me wakker. Ik rek me uit en draai me nog eens om en trek de dekens dicht om me heen.
Na een tijdje stap ik toch uit bed en loop naar beneden. Joe zat op de bank met z’n laptop. Ik ga achter hem staan en kijk met hem mee over z’n schouder ‘’wat ben je aan het doen?’’. Hij keek opzij en glimlach ‘’Allyson aan het zoeken’’. Ik druk een kus op z’n wang en ga naast hem zitten en leun tegen hem aan ‘’heb je al aanwijzingen?’’. ‘’De politie wel.. ze zijn opzoek’’.
Ik keek naar de postbode die langs kwam. ‘’Ik haal de post op’’glimlach ik en loop naar buiten in m’n joggingbroek en shirtje. Ik deed de brievenbus open en haalde de post eruit. M’n ogen vallen op een beige envelop waar alleen m’n naam op staat, zonder adres. Ik keek om me heen of ik ergens de postbode zag. Onderweg maak ik de brief open :
Ik zie dat je bij Joe slaapt..Hoe voelt dat nou zonder Allyson?
Als je Allyson terug wil moet je morgen om 7 uur naar het park komen, alleen!

Ik stop het briefje weer terug en sluit de deur achter me en loop naar Joe toe. ‘’Is er iets intressants?’’. Ik schud m’n hoofd en geef hem de post, zonder de brief. ‘’wil je ontbijt?’’vroeg ik. Joe knikt. Ik loop naar de keuken en begin met het maken van ontbijt.

(pov Joe)
Maria komt terug met ontbijt. Ze glimlacht en komt naast me zitten. Winston ging voor ons zitten. ‘’schooier’’grinnikt ze. Winston piept en druipt af.
‘’Wat gaan we vandaag doen?’’. Ze haalt haar schouders op ‘’bedenk maar wat’’. ‘’Picknick in het park?’’. Maria glimlacht ‘’shure’’. Ik grijns ‘’nice’’.
Die middag pakt Maria alles in. Ik pak Winston riem en deed hem op ‘’Nou Winston, je hebt de laatste tijd wel feest met het wandelen’’. Maria komt terug met de picknickmand.
Samen lopen we naar het park. Voorzichtig pak ik haar hand. Ze glimlacht blozend. We lopen het park in en zochten een plekje, waar het rustig was, op het grasveld. Ik laat Winston los en leg het kleed neer in het grasveld.
Maria ging zitten. Nadat ik alles had uitgepakt ga ik tegenover haar zitten. ‘’Ik ben blij dat je me een kans heb gegeven’’. Ze glimlacht ‘’ik heb je gemist’’. Grijnzend keek ik haar aan ‘’ik jou ook’’. Blozend keek ze naar de grond. Ik reik met m’n hand naar haar gezicht en strijk met m’n vinger voorzichtig over haar wang.
Ze glimlacht. ‘’Ik hou van je’’. ‘’ik ook van jou’’glimlacht ze.
Na een tijdje lag ze met haar hoofd op m’n schoot. Ik teken kleine tekentjes op haar arm. ‘’Wanneer we Allyson vinden, kunnen we een gezin vormen’’. Ze keek me aan ‘’wil je dat echt?’’. Ik knik ‘’al de hele tijd’’. Ze ging recht zitten ‘’misschien moeten we het afwachten, als we haar überhaupt vinden’’. ‘’natuurlijk, en als we haar vinden, kan je bij me intrekken, dan zijn jullie veilig’’. ‘’vind je dat niet erg? Het is veel werk’’. Ik haal m’n schouders op ‘’Ik heb alles over om samen met jullie te zijn’’. Ze glimlacht ‘’laten we haar dan maar snel vinden’’.

Yaay nieuw hoofdstuk ;D

Reageer (2)

  • JessyJonas

    Ahh so cute!!
    Snel verder!!<333

    1 decennium geleden
  • Frederique95

    awww how cute snel verder (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen