Hoofdstuk 6 || Daisy
Daisy POV
Ik denk dat het al 3 uur ’s nachts was toen Niall en ik naar de sterrenhemel lagen te kijken. We lagen midden op het dek en elk bemanningslid was al aan het slapen. Een paar waren wakker om de wacht te houden, maar die waren ook ingedut. We keken naar de brede sterrenhemel en af en toe zagen we een vallende ster. Ik had het ijskoud. Er was een sterke noordoosten wind en dat was te voelen ook. Ik kroop daarom wat dichter tegen Niall aan, die zijn gezicht naar mij toe draaide. Aan zijn ogen zag ik dat hij een beetje slaperig was. Nee, hij was niet slaperig. Hij was eerder dronken, door de rum en hij was ongelofelijk kalm. Hij ging op zijn zij liggen en ondersteunde zichzelf met zijn arm. Hij bracht zijn hoofd dichterbij en zette zijn lippen ruw op die van mij. Het deed me niet veel, maar ik vond het op zich wel lekker. Ik opende mijn mond, voelde Nialls tong tegen die van mij en hij boog zich nog wat verder over mij heen zodat hij wat comfortabeler lag. Zo zoenden we een tijdje, totdat er ineens een gekuch klonk van Barend. Ik duwde Niall van me af en keek op. Barend keek me een beetje boos aan en Niall keek geïrriteerd. Ik stond op, trok Niall mee omhoog aan zijn witte blouse en trok hem aan zijn arm mee naar mijn kamer. We klommen het houten, krakerige trapje af en voorzichtig sloot ik de deur achter ons. Niall pakte me gelijk weer vast en zijn lippen belandde weer op die van mij. Ik wist niet zeker of ik tegen de muur aan moest gaan staan of op het bed moest gaan liggen, maar ik besloot voor het bed te kiezen. Mijn bed lag ook een stuk lekkerder dan dat van Niall en dat wist ik uit ervaring. Niall nam plaats bovenop mij en zijn gleden langs mijn lichaam, over mijn borsten en uiteindelijk schoof Niall mijn jurk omhoog, zodat zijn handen over mijn benen gleden. Ik vond het allemaal wel spannend wat hij deed. En hij zo te merken ook, want zijn ademhaling was een stuk zwaarder geworden. Dat was wel vaker als we lagen te zoenen maar dit keer was het wel extreem. Ik voelde ook ineens een bobbel tegen mijn been. Dat was ook wel vaker gebeurd, maar dit keer besloot ik hem niet van me af te duwen. Ik begon met het losmaken van de knoopjes van zijn blouse en Nialls handen begonnen steeds wilder te bewegen. Ik giechelde toen Niall mijn jurk uit probeerde te trekken, maar het lukte hem niet helemaal. Ik besloot hem te helpen, en ritste mijn jurk een stuk open en trok hem over mijn hoofd. Niall kreeg een grijns op zijn gezicht, waardoor hij zijn scheve tanden ontblootte en ik frunnikte aan de knoop van zijn broek. We hadden geen tijd meer voor zoenen of andere dingen, omdat we allebei zo’n zin hadden. Maar het maakte me niet heel veel uit met wie ik dat zou doen. Oké, liever met Niall dan een van papa’s vieze bemanningsleden, maar elke normale jongen was goed geweest. Ik voelde niets voor Niall en hij niet voor mij, maar we deelden zulke momenten gewoon graag samen. Gewoon omdat we dat fijn vonden en we er allebei behoefte aan hadden. Net toen ik Nialls broek uit had getrokken, hoorde ik een harde bonk op mijn slaapkamerdeur. “Niall, ga naar je eigen kamer!” klonk de stem van mijn vader. Ik schrok en Niall keek me betrapt aan. Hij sprong van me af, raapte zijn kleren bij elkaar en trok die vliegensvlug aan.
Reageer (1)
haha screwed
1 decennium geledensnel verder!!!!