Foto bij Finally you text me!

De dagen gingen echt snel! het was alweer vrijdag.. De laatste dag dat One direction in Nederland zouden zijn en ze hebben nog steeds niks gesmst! ik wist het wel! het is gewoon te mooi om waar te zijn dat Sophie en ik bevriend zouden zijn met hun! *biepbiep* hey ik ben populair :D zei ik iets te hard zodat mijn leraar mij hoorde en me raar aankeek ik wachtte heel even totdat hij weg keek en ging naar mijn mobiel kijken, OMG HARRY STYLES HEEFT ME GESMST! en net dacht ik nog dat hij niet zou smsen!
*text message*
Hii Verena, How are you? you wanna hang out after school? xx -- Harry
omg Harry stuurde kusjes IEEPP ( sorry voor mijn adhd gedrag ) ik smste terug
*text message*
Hi Harry, ofcourse i'd like to hang out with you guys! :) i'm done at 2;00 pm! xx --Verena
en een minuutje later kreeg ik weer een sms terug
text message
Okay, we'll pick you up at your school! bring Sophie if she wants! xxx-Harry
en toen stopte ik met smsen, ik wou niet wanhopig overkomen ofzo? haha..
het was eindelijk 2 uur! en de jongens stonden buiten al te wachten,
ze knuffelde mij en Sophie, Hey girls are you ready to rock this city? vroeg Louis met een kinderlijke stem, we moesten lachen en ik zei toen YEAAHH BUDDY I'M READY :) en we lachte allemaal! we liepen naar de auto van Louis, en ik mocht voor in zitten! Louis deed de radio aan en stereo hearts was erop.. Niall begon spontaan heel hard mee te zingen.. zijn zang was gewoon mooi! we stopte bij een heel mooi strand, ( het was 30 graden ) helemaal verlaten maar het was zo'n mooi strand dat ik gewoon versteld stond dat het helemaal verlaten was! this is so beautiful hoorde ik harry zeggen. Yeah it is! definitely! zei ik tegen Harry, hij lachte heel lief naar me! ik lachte heel verlegen terug... OMG ik had oog contact met Harry... en ik voelde vlinders nee dat mag niet! ik mag niet verliefd worden op Harry styles! hij doet even lief en zorgt dat ik verliefd op hem word , en dat hij een one night stand met mij heeft! en breekt mijn hart door weg te gaan terug op tour en me nooit meer te zien of spreken! nee dit gaat de verkeerde kant op!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen