Foto bij Text message

PIEP PIEP PIEP PIEP !!!! Snel doe ik mijn wekker uit. Ik stap uit mijn bed en loop naar de spiegel. Mijn haar zit helemaal door de war, ik borstel snel mijn haar en doe een elastiekje in.
´Goedemorgen mam, goedemorgen Zoey´ ´Goeiemorgen Julia´ antwoord mijn moeder. ´HALLO´ antwoord mijn zusje. ´Kijk eens hier een broodje met aardbeien jam, en een beker met thee´
´Bedankt mam, weetje vandaag krijg ik de uitslag van de wedstrijd naar Parijs !´ ´ooh erg spannend schat, laat je het me meteen weten als je thuis komt ?´ Ik knik, en prop een stuk brood in me mond. Hmmm aardbeienjam daar ben ik zo dol op ! ´Ahh ooh al 5 voor 8 ? ik moet gaan !´ ´Hier je tas met eten en drinken, veel plezier op school´ ´Bedankt mam, doei Zoey tot vanmiddag´ en ik geef haar snel een kus.
´bye bye´ roept Zoey nog snel voordat ik weg ben.
´HEEEY !, vandaag de uitslag ben je zenuwachtig ?´ ´Mwoah, valt wel mee´ antwoord ik.
We halen een groep jongens in die ons na fluiten. Ik rol met mijn ogen terwijl Sophie met haar haar zwaait. Ik tik haar aan ´wat doe je nou weer, maf wijf!´ zeg ik lachend. ´Ahh joh we zijn niet voor altijd jong weetje, leef een beetje!´ zegt ze positief. We komen aan bij school en zetten onze fietsen in het fietsenhok. TRINGGG !! de bel gaat, we rennen snel naar binnen.
´Dag mevrouw Janssen en mevrouw van Dijk´ zegt onze leraar streng.
´Hallo meneer´ en we lopen naar de twee achterste tafels die nog vrij zijn. ´goed we gaan verder met aardrijkskunde...´

Als ik al weer op de fiets naar huis ben, kom ik weer het groepje jongens tegen van vanochtend. ´fieuwt fieuw, lekker ding !, WAUW HOT !´ roepen ze ze rolt met haar ogen en herrinnerd zich wat Soof zei.´watch dont touch!´ roept ze naar de jongens.
Dan gaat haar telefoon. ´Hallo met Julia Janssen´ ´dag Julia, met het Girlz magazine, ik mag je feliciteren je hebt gewonnen je mag met 3 andere mensen naar Parijs om kerst te vieren !´ ´wat echt? dat is echt fantastisch !!!´ roep ik blij door de telefoon. ´Je krijgt binnen 3 dagen een brief met alle informatie ! veel plezier !´ ´Oke dankuwel !´
Ik duw snel de voordeur open en roep:
´MAAMMM !! IK HEB GEWONNEN MET DE WEDSTRIJD !´

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen