Foto bij 02. Alice Valentine Hoekstra

Hoofdstuk 2 woehooee

Ik word wakker rond 11 uur ‘s ochtends, thankgod dat het vakantie is. Ik kleed me aan en ga naar beneden om te ontbijten. Na het ontbijt ga ik weer even naar mijn kamer en kijk op mijn mobiel, *3 nieuwe berichten van Jane* Ik lach en kijk, Hey girl let’s hang out today :) Xx De volgende Why don’t you anwser my first message? do you hate or something? :o ik lach en kijk naar de laatste Okey if you don’t anwser this message in 30 minutes then I will hate you for ever Ik moet weer lachen, wat is Jane soms toch een dramaqueen, snel sms ik haar terug Hey, I’m sorry I was sleeping when you texted me ;$ Let’s go to the beach today :) Xx Net als ik mijn mobiel in mijn broekzak wou doen trilt hij alweer, Finally I was waiting till you replied for HOURRRSSS, allright I will pick you up in ten minutes so make sure you’re ready :) Xx Ik lach en trek snel mijn bikini, een hemdje en een short aan. Precies als ik klaar ben is Jane er ‘Come come come we have to go to the beach there are so many hot guys there right now and you are here staring at me like an idiot !’ Lachend lopen we naar buiten, natuurlijk vertelt ze me op weg naar het strand van alles over One Direction. Ik lach en als ik haar vertel dat ik al hun liedjes al in mijn itunes heb gezet en zelfs een mapje met foto’s van hun heb begint ze helemaal trots te gillen dat ze me heeft omgetoverd tot een directioner, maar als ik haar vraag wat dat is is ze gelijk alweer teleurgesteld in me, ‘I thought you was a fan of them! And now you say that you don’t even know how they call their fans!! I am really disappointed in you!’ Ik lach weer, wat is Jane toch een gek mens.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen