daisy pov

je komt terug van een slopende missie. je gooit je tas in de gang en smijt je schoenen uit. je loopt de gang uit en de woon kamer in. je hond ligt te slapen op de bank. laat je maar zo. je loopt zachtjes te trap op. de treden kraken. ' daar moet ik echt wat aan gaan doen ' zeg je hard op. na al dat gekut gekraak ben je eindelijk boven, je bent helemaal kapot. je loopt naar je slaap kamer. je zet het koffie apartaat dat naast je bed staat aan. je maakt je staart los en je lange, glanzende haar vliegen der uit en vallen als een deken over je schouders heen. je zucht, je ziet dat je koffie klaar is. ' yaay' roep je en pakt een plastic bekertje en vult hem met koffie. na dat het afgekoelt is, drink je hem met een paar slokken helemaal leeg. je voelt je gelijk al stukken beter. je gooit het bekertje in de prullebak. je rekt je uit. je zucht, je begint je nek te maseren met je handen. opeens voel je een paar handen op je schouders. en je voelt iemand tegen je aan staan. ' dat doe ik wel voor jou' hoor je kakashi ineens zeggen. en hij begint je nek goddelijk te maseren, woah. je wist niet dat hij daar zo goed in was. je draait je naar hem toe. 'wat doe jij nou hier O_O' roep je verbaasd. ' ik ben hier voor jou. ik voelde me eenzaam '. ' ik heb je helemaal niet binnen horen komen, hoe heb je dat geflikt man O_O' blijf je door gaan en merkt niet dat kakashi dichter bij met zijn hoofd komt. je praat nog gwn door tot dat kakashi in een oog wenk zn masker af doet en zijn lippen op de jouwe plant. zijn ogen zijn dicht, jouwe nog open van verbasing. langzaam sluiten ze zich. je geeft je helemaal over aan kakashi, die je teder zoent. jullie zetten mini stapjes naar het bed. je pakt kakashi bij zijn nek vast. jullie laten je zaken op het bed, en kakashi ligt boven op je.kakashi frummelt aan je knopjes van je shirt. je maakt zn handen los en doet het zelf. hij lacht en gaat met zijn handen onder je rug richting je bh slot. die krijgt hij gemakkelijk open. ondertussen trek jij kakashi's broek uit. godver wat heeft hij allemaal aan man >.< na 5 minuten gestrip hebben jullie allebij alleen nog jullie onderbroekje aan. kakashi draaid zalige rondjes om je tong. af en toe zuigt hij ook op je lip.wanneer jij je onderbroekje uit probeert te trekken, geeft kakashi je een zuig zoen in je nek. daarna doet hij ook zijn onder broekje uit. hij wikkelt zijn armen helemaal om je heen, en komt langzaam in je. zijn hoofd komt weer gulzig bij de jouwe en hij likt je lippen, en begint te kreunen. je doet gezellig met hem mee. hij heeft snelle en harde stoten. ' HARDER!' gil je kreunend in kakashi's oor, die je bevel opvolgt. tijdens het stoten, zoenen jullie, behalve als zijn tong weer afdwaalt naar je tepels.(xD). hij begint harder te hijgen, en langerzaamer te stoten. jullie zijn helemaal bezweet. je pakt hem harder vast. en begint hem sensueel te zoenen. na dat kakashi steeds slomer ging,en uiteindelijk klaargekomen was. ging hij naast je liggen. jullie deden jullie ondergoed weer aan. en dronken..Koffie? daarna ging het nacht lampje uit. en sliepen jullie in elkaars armpjes :D.

Fur mijn dear twin daisy <3.

Reageer (1)

  • Caged

    Oh my
    Ja euhm heel gezellig
    OEEEH KOFFIEEEE!
    Kakashi: *Kuch*
    Ja euhm dat andere was ook geweldig hoor (A)
    Kakashi: ^^
    Masseren mag je wel vaker doen trouwens :O
    Kakashi: Michiyooo T_T je hebt me geheim verraden T_T

    Nja ^^ je moet vaker SA's schrijven:X
    ontdekt ik meer geheimen xD
    Muwhaha!

    X :3 ly so much that it hurts

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen