heey poepis!!

i'm back!
dit hoofdstuk heb ik even snel getypt want ik zit nog midden in de examens en ik mag eigenlijk niet op de laptop, mondje dicht hé! ;)
euhm, mijn examens zijn pas volgende week maandag gedaan, maar dan heb ik ook geen tijd om te schrijven want die week is echt nog immens druk!
maandag heb ik dus nog mijn laatste examen, dan gaan ik en mijn beste vriendin naar mijn huis om de laatste spulletjes klaar te zetten want die avond komt mijn hele klas bij mij thuis in de schuur slapen.
het feest duurt tot dinsdag 4 uur, daarna word onze schuur al klaar gezet voor het volgende feest, wat diezelfde avond al is.
woensdag vertrek ik met mijn vriendinnen naar de zee (zonder ouders, echt GEWELDIG!!) en daar blijven we nog tot donderdagavond.
vrijdagvoormiddag moet ik mijn rapport halen op school daarna non eventueel naar andere scholen rijden voor mijn broer (als hij niet geslaagd is). zaterdag moet ik mijn vallies maken en zondagmorgen supervroeg nemen we het vliegtuig naar spanje. dus... niet echt veel tijd om te schrijven... MAAR: we zijn 2 weken in Spanje en er staat echt niets gepland en er is internet in het hotel... dus dan kan ik wel weer schrijven!!!
heel misschien is er deze week ofzo nog een hoofdstukje maar dat weet ik niet zeker, het ligt eraan hoeveel ik moet leren en of mijn ouders thuis zijn of niet...
xxx

PS: OPGELET, VANAF NU IS ALLES GESPROKEN IN HET ENGELS!!! (DAT MAAKT HET REALISTISCHER)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (3)

  • NiallHoran55

    Snel verder!!!

    1 decennium geleden
  • Nisssie

    I(L)youre story!!

    Snel verder plz!!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • xMaaike96x

    <3 <3 <3 (H)

    i love it <3
    please gaa verder :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen