Written by: MyLullabye

Kort en niet echt fantastish hoofdstuk, maar dat is wel vaker als je een beginnende schrijvster met een eerste hoofdstuk combineerd, toch?

Luna Lovegood

Ik kijk om me heen en zag hoe Hogwarts de veranderingen van You-Know-Who was ondergaan.
Het kasteel was een stuk donkerder nu ik er zo over na denk.
Over een paar dagen zou ik weer naar school moeten. Ik ben er nu alleen om na te denken.
Denken aan het verleden. Denken aan die verschikkelijke dag dat Voldemort de macht over de tovenaars wereld nam.

Glimlachend keek ik hoe de patronus van Neville uit de grond gesprongen kwam. "Kom je zo hierheen Luna? Dan gaan we." Sprak de patronus met Neville's stem.
We zouden samen naar de top fop shop van Fred en George gaan.
Fred was de dag van de oorlog zwaar gewond geraakt en kwam tijdelijk in een rolstoel terecht, maar als je Fred goed genoeg kent, viel het te verwachten dat hij die na drie weken al zat was.
Het is nog een wonder dat hij het zo lang volgehouden geeft.

Ik pak mijn toverstok en verschijnsel naar het huis van Neville.
Op naar de Weasley twins!

Reageer (1)

  • RueW

    Fred leeft!
    Aboo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen