006 - Hayley Neville

Ik lig languit op de bank, mn blik is naar het tv gericht maar ik heb geen idee waar ik naar kijk. Ik zat met mn gedachtens ergens anders, bij justin. Wat bezielde hem om terug te komen. Ik probeerde alles op een rijtje te zetten en zo tot een antwoord te komen, maar alles blijft één groot vraagteken. Ik schrik op als de deurbel gaat, ik sta op en loop naar de voordeur, ik verwachtte niemand. Langzaam open ik de deur, daar stond Kelvin. "Hoi" Moment hij voorzichtig. "Heey" zeg ik terug. "Wil je binnen komen?" Hij knikt en loopt door naar de woonkamer, ik loop vlak achter hem aan. We nemen beide plaats op de bank. Hij zei niks, waardoor het ongemakkelijk begon te worden. "Dus" Begin ik maar, hij richt zijn blik naar mij en slikt even. "Ik dacht dat je het al wist" Zegt hij zacht. Ik schud langzaam mn hoofd, als ik zou antwoorden kwamen de tranen sowieso terug. Hij legt een hand op mn schouder. "Gaat het met je? Je reageerde nog al.. heftig" Zei hij voorzichtig, ik knik. "Ik ben oke" Ik fake een glimlach, waardoor hij terug glimlacht. Hij staat op "Nou, dan ga ik maar weer" Mompeld hij en wilt terug naar de voordeur lopen, maar word gestopt doordat ik zijn pols vastpak. "Wacht" Hij draait zich om. "Wil je misschien een film kijken?" Vraag ik voorzichtig, ik ging eigenlijk niet met Kelvin om, ik zag hem alleen op verjaardagen en op school. "Lijkt me leuk" Glimlacht hij en gaat weer zitten. "Wat wil je zien?" Vraag ik terwijl ik naar de kast met films loop. "Doe maar iets spannends" Zegt hij, er zit en ondeugende ondertoon in zijn stem waardoor ik grinnik. "Scream 4?" Vraag ik, hij knikt hevig. Ik stop de dvd erin en ga naast Kelvin zitten. Ik probeer de film te volgen, maar na enkele minuten durf ik al niet meer te kijken. Kelvin grinnikt zachtjes om mijn angst. Hij vind het geweldig, al dat bloed. Als er na een tijdje een mes door het hoofd van een meisje gaat word het me teveel, met een hoge gil zet ik het tv uit. Kelvin kijkt lachend mijn kant op "Jij bent ook een watje" grapt hij, ik kijk hem quasi boos aan. Hij leunt langzaam naar voren en geeft een kusje op mn wang. "Grapje" Fluister hij zacht. Hij gaat een stukje naar achter, waardoor zijn gezicht nu precies tegenover het mijne staat. Zijn blik flitst van mijn ogen naar mn lippen en weer terug. Hij brengt zijn gezicht voorzichtig dichterbij, waardoor ik zijn warme adem over mn gezicht voel stromen. Zonder dat ik erbij na denk sluit ik mn ogen en kus ik zijn zachte lippen.

-
Sorry dat het zolang duurde guys, maar ik had toetsweek enshit ..
BTW, hebben jullie nog les? Ik niet (=

Reageer (6)

  • SemmiaBieber

    VERDER(H)

    1 decennium geleden
  • ITwizz

    Leuk, snel verder!
    Nog 4 dagen toetsweek en dan nog 6 dagen school :(

    1 decennium geleden
  • zaynstyles97

    K heb sinds gister vakantie;)

    1 decennium geleden
  • Irisj

    oeh. snel verder<3
    Ik heb al vanaf eind mei vakantie:d

    1 decennium geleden
  • OntariosHero

    Snel verder <3
    Ik heb al een week vakantie <333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen