Geschreven door: Fabi

(K)

Hermione

We zaten midden in de oorlog. Mijn wereld was gebroken. Onze enige hoop was Harry, en Harry was dood. Hij lag op de grond voor de voeten van You-know-Who. Ik snikte. You-Know-Who sprak maar ik verstond er niks van. Mijn keel was dichtgeknepen, mijn ogen gevuld met tranen. 'Misschien is hij niet dood!' riep iemand. Dat bracht me terug naar waar ik eigenlijk was. 'om te bewijzen dat hij echt dood is...' zei You-Know-Who slissig als een slang. Hij hief zijn toverstok en een groene straal ging recht op het lichaam van Harry af. Iedereen hield zijn adem in. Net voor de straal Harry raakte schoten zijn ogen open. Hij vond mijn ogen. Ik wou dat ik hem daar weg had kunnen halen, hem had kunnen vertellen dat alles goed zou komen.
Maar voordat enig geluid mijn mond had kunnen verlaten, had de groene straal het lichaam van mijn beste vriend geraakt.
Ik zag hoe het licht in zijn ogen, langzaam doofde.


Het was nu 2 maanden later. You-Know-Who heeft de wereld overgenomen. Hogwarts is helemaal overnieuw gebouwd en binnenkort zal het nieuwe schooljaar beginnen. HIJ zelf zal hoofdmeester zijn. Hogwarts zal nooit meer hetzelfde kunnen zijn. Iedereen zonder Diploma moest terug naar school komen. Ook was er een nieuw onderdeel. Een onderdeel dat gevaarlijk zal kunnen worden. The Magical Games...

Hopelijk is het wat;) Reactie's?? Kudo?

Reageer (1)

  • Lix

    nice
    ABO <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen