Muur van woorden
Ze scheen als de maan in een duistere nacht. Ze veranderde, tot ze even mooi was als de maan zelf. Maar aan het einde, had ze geen wapens, behalve een gouden pen. "Zo zo zo. Dus jij denkt dat je em kan verslaan met een pen?"
"Ik denk het niet alleen, ik weet het. Je kan me niet verslaan met je zielige woorden, als ik dat al als mijn wapen kan gebruiken!"
"Woorden zijn als een onzichtbare ketting die werelden aan elkaar verbindt. Woorden zijn machtiger dan het zwaard, en wie het zwaard der woorden, die mij eigen is, wil breken, zal moeten vechten. Vechten tegen zijn eigen onderbewustzijn, want wie mijn woorden hoort, zal het effect van deze moeten ondervinden." Elk woord dat ze zei, maakte eeen ketting, een ketting die steeds langer en langer werd. Sommige woorden gloeiden, andere woorden werden schuingedrukt of vet. Zodra ze klaar was, kwam er een punt achter, en daarmee een scherpe punt aan de zin. Letterlijk.
Ze zwaaide met haar ketting. Hij ging dwars door het lichaam van de man heen. "Kan je me helpen? Ik ben niet zo goed met een zweep." Ik nam het van haar over. Meteen kreeg de ketting een andere kleur. "Mik op zijn oren en rond zijn hoofd." waren haar enige woorden. Ik nam haar advies en mikte op zijn oren. Bij elk woord dat zijn oren aanraakte, vertrok zijn gezicht.
"Je hebt een interessante manier gevonden om te vechten, meisje. Maar moest je echt die Ancient voor je laten vechten?"
"Dat is alleen maar wat je denkt. Want nu heb je me écht onderschat, en dat was mijn bedoeling." De woorden begonnen los te komen van de zweep en vormden een muur rond de man. Hij probeerde magie te gebruiken, maar alles wat hij probeerde af te vuren ketste met gelijke snelheid terug van de muur die zich had gevormd.
"Hm." Plots schoot er een lichtstraal door de ruimte en raakte mij.
"Ungh."
"Gaat het?" Ze klonk als, als...
_____________________________________________________________________
De laatste restjes van Mikeru's overgebleven krachten werden weggenomen, hij verloor de controle en Mikaru viel flauw...
Er zijn nog geen reacties.