Foto bij living forever 12.4

Hellup!!! Toetsweek!! Heb net een twee uurstoets aardrijkskunde achter de rug!! Dadelijk nog Engels!! Hellup!! Wens me sux6!!

Jay

Ik schrok wakker en keek geschrokken om me heen. Ik lag naast mijn bed en mijn deken zat in de knoop met mijn benen. Het was maar een droom geweest, het was maar een droom geweest, maar het was een droom over iets dat echt gebeurd was. Ik bevrijde mijn benen van mijn dekens en stond op om als eerste te kunnen douchen. Toen ik in de spiegel keek zag ik dat mijn krullen door het zweet aan mijn voorhoofd geplakt zaten. Ik zette de douch aan en ging meteen onder het water staan.

Ik kwam moe beneden om Max daar al te vinden. Hij zat met een ketting te spelen.
‘Van wie is dat?’ vroeg ik benieuwd. Hij keek geschrokken op en stopte de ketting snel in zijn zak.
‘Niet belangrijk,’ fluisterde hij. Ik keek op de klok en zag dat het half acht was.
‘Ik wek de rest wel,’ mompelde ik. Max knikte en ik liep snel naar boven om Nathan, Tom en Siva hun bed uit te sleuren. We ontbeten in stilte en toen we naar school wilde gaan stak Siva zijn hand uit.
‘De ketting Max,’ zei die. ‘Ik weet zeker dat die van Luppe is.’ Max zuchtte en gaf hem de ketting.
‘Als hij niet van haar is wil ik hem terug!’ zei hij.
‘Maar natuurlijk,’ zei Siva op een formele manier. Ik keek verbaasd naar Tom en Nathan. Ik begon steeds minder te begrijpen wat hier aan de hand was.

Reageer (1)

  • Ninuturu

    succes! ik heb ook toetsweek!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen