Foto bij 3

Sofia Diaz McKenzie

Vandaag gingen Denise en ik een meidendag houden. Ik liep in me pyjama naar beneden toe. Ik ging naast Frankie op de bank zitten. "Goedemorgen zus." zei Frankie blij. "Morgen." gaapte ik terug. Denise kwam met een glas jus. Ze zette het voor me en ik pakte het glas. Ik nam er een slokje van. Ik zette het glas weer terug op tafel. Ik zag dat Nick naar beneden toe kwam lopen. "Goedemorgen." geeuwde hij. "Morgen." zei iedereen. Hij plofte naast me neer op de bank. Ik ging met me hand door zijn krullen. Hij deed het zelfde bij mij. Alleen hij bewoog zijn hand nog even zodat me haar in de war zat. "Nick je hebt me haar verpest." zei ik met een pruillipje. Hij glimlachde. "Sofia we gaan om 13'00 uur naar de spa." zei Denise. Ik knikte en keek op de klok. Hij gaf aan dat het 11'15 uur was. Ik stond op. "Ik ben aankleden." zei ik terwijl ik naar boven liep. Toen ik me kamer in wou lopen hield Joe me tegen. "Waar ga je heen?" vroeg hij. "Naar me kamer." zei ik. "Okay, en wat ga je daarna doen?" bleef Joe doorvragen. "Met je moeder mee naar een spa." zei ik snel en liep me kamer in. Ik pakte me kleren. Ik liep naar de badkamer toe waar ik me tanden poetste, me haar goed deed en wat make-up opdeed.

Reageer (1)

  • JessyJonas

    Haha snel verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen