Foto bij 2

Sofia Diaz McKenzie

Ik was Denise gevolgt naar me 'nieuwe' kamer. Ik keek me ogen uit. Ik zette mijn spullen (één tas) neer en liep een klein rondje door de kamer. Ik pakte een foto uit me tas en zette hem op het nachtkastje neer. "Je familie?" vroeg Denise. Ik knikte en me krullen kwamen voor me ogen te hangen. Ik haalde ze uit me zicht. "Mis je ze erg?" vroeg Denise. Ik knikte weer en ging op het bed zitten. "Wil je er over praten." vroeg Denise terwijl ze naast me kwam zitten. "Nee. Nu niet." zeg ik zachtjes. Ze knikte en stond op. "Sofia weet je wat we morgen gaan doen?" vroeg Denise. Ik schudde me hoofd en keek haar aan. " We gaan morgen een meiden dag ervan maken. Omdat je nieuw bent." zegt ze. "Dus u bedoelt.." zei ik. "Zeg maar je. Met u voel ik me zo oud." onderbrak Denise me. Ik glimlachde en ging verder. "Dus je bedoelt dat we gaan winkelen, pedicure en al die andere dingen?" vroeg ik. Ze knikte. Wauw, dit is de eerste keer dat ik iets leuks ga doen met me stiefmoeder. Dacht ik bij mezelf. Ik glimlachde even. "Kom we gaan naar beneden wat eten." zegt Denise. Ik knik en ga naast Denise staan. "Is goed." zeg ik. Denise loopt naar beneden toe. Onderweg op de trap kwamen we Joe tegen. "Joe we gaan zo wel eten he." zegt Denise. Joe knikte en gaf me een knipoog. Ik bloosde en ik kwam beneden aan. "Hooi Soof hoe vind je je kamer." vroeg Paul. "Hij is echt geweldig." zei ik enthousiast. Paul lachde en ging verder met wat die bezig was.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen