Foto bij 1

Sofia Diaz McKenzie

Vandaag ging ik naar een pleeggezin toe. Ik ben benieuwd hoe lang ze me daar in huis hielden. Ik liep met een tas naar beneden toe. Ik nam afscheid van Jayden ."Jay ik ga je echt missen." zei ik snikkend. Jayden sloeg zijn armen om me heen en gaf me een stevige knuffel. "Soof ik ga jouw ook missen. We blijven contact houden hé." zegt Jayden. Ik knik en hoor een claxon. Ik zwaai iedereen uit en ik loop de deur uit. Ik kijk naar 6 mensen. "Hallo, ik ben Paul." zegt een man in pak. Hij steekt zijn hand uit en ik schud zijn hand. "Goedemiddag. Ik ben Sofia. Sofia Diaz McKenzie." zeg ik beleefd. De rest steld zich voor als Denise, Kevin, Joe, Nick en Frankie. Paul pakt mijn spullen en zet zet ze in de kofferbak. Iedereen stapt de auto in. Ik zit tussen Nick en Joe. Ik had het gevoel dat ik werdt bekeken. Ik voelde hoe het bloed naar me wangen steeg. Ik richtte me blik opzij naar Joe. Hij glimlachde en ik glimlachde terug. "Ik heb twee vraagjes." zei Joe. "Vraag maar." zei ik. "Waar kom je vandaan. Hoe oud ben je?" vraagt hij voorzichtig. "Joe vraag dat meisje toch niet zo veel." hoor ik Denise zeggen. Ik grinnik even. "Ik kom uit Bradford en ik ben 19." zeg ik. Joe knikte even en Paul zei dat we er waren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen