Foto bij The boys and us!

PART 3 woohooow <3 ik ben snel!! haha

xx
Verena

OMG sophie weet je nog die stem die we net hoorde? vroeg ik aan Sophie, Jaa die bekende stem met dat bekende liedje toch? vroeg ze. Jaa die! ik weet wie het is! zei ik. WIE IS HET?? het is Liam Payne! zei ik verbaasd.. Nee joh! die zit toch in Engeland? zei ze. Dat dacht ik ook maar ik weet het zeker en dat liedje is torn! ik weet het absoluut zeker! Zei ik, Kom we gaan kijken! Ja hoor ik had gelijk daar stonden ze alle 5 op een rij, Niall, Liam, Harryy, Zayn en Louis.. ze keken onze kant op en stopte meteen met zingen.. ze liepen naar ons toe ( zonder beveiliging ) en ze zeiden : Harry: Hii girls sophie en ik : Hi Harry, Niall, Liam, Zayn , and ofcourse Louis! How are you girls? Vroeg Niall met zijn sexy accent.. we're fine thanks for asking zei ik tegen hun, How are you? vroeg Sophie. We are fine :) zeiden ze allemaal in koor en sophie en ik barste in lachen uit! Why are you girls laughing? vroeg Louis, Well, * ik keek naar Sophie * because we are I don't know we are crazy? haha en de jongens begonnen nu ook te lachen! toen we op een gegeven moment allemaal stil waren brak Zayn de stilte , Do you want to come watch us on stage practicing for tonight? SURE! zeiden Sophie en ik ietsjes te enthousiast en ze begonnen weer te lachen. we zaten vooraan dicht bij het podium, we moesten echt heel goed ons best doen om niet los te barsten ( we zijn directioners weet je nog ? ) en dat lukte soms BIJNA niet! maar gelukkig dat het wel goed ging! ze waren klaar en kwamen weer richting ons What do you think? are we good? zei Liam, Yes ofcourse you are good! haha en Sophie en ik keken elkaar aan What is wrong? why are you two looking to each other and smiling like heaven? Vroeg Harry , We are just so Happy to meet you guys! you are really nice! and we like to meet sometime again? we need to go home! it is getting late! zei ik Aawhh don't leave babes it's about to get crazy! zei Louis, I know loves but my mom will be pissed off if we get home late for dinner! ok than, give us your number we definitely need to hang out sometime! zei Harry dus ik gaf hun mijn nummer en Sophie gaf haar nummer ook en we knuffelde elkaar vaarwel.

Reageer (1)

  • TeamNosh

    Super Leuk schatje.(H)

    XOXOX Roos (cool)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen