Foto bij Sophie and Me!

PART 2 alweer :D hahah WOOHOOW i love it already!

xx
Verena

SOPHIEE !! (H) riep ik keihard door de school heen, VERENA!! riep ze terug, * dit is Sophie mijn beste -gestoorde- vriendin waar ik alles mee deelde! ze was een soort zusje voor me * we knuffelde elkaar.. Alles goed met je? hoe ging t bij je ouders het weekend? vroeg ik, Goed hoor. Ik ben blij dat het weer maandag is want dan ben ik weer de hele week bij jou! haha we lachte! Sven knuffelde ons gedag en ging weer terug naar z'n *mannelijke* vrienden. toen ging de schoolbel dus we moesten naar de les. * The hell is starting now * ik zat vooraan in de klas *study nerd* we moesten boekbesprekingen houden binnenkort dus ik was een boek aan het lezen ; Twilight Saga : Breaking Dawn van Stephanie Meyer. Ik was blij dat Sophie bij mij in de klas zat! en de jongens, die waren aardig! Iets klopte niet.. Kim was er niet * thabitchz die ik heb geslagen* ach ja wat boeit het.. Sophie en ik zijn echte Directioners! we wisten alles van onze favoriete BoyBand; One direction! Sophie had een oogje op Zayn, ik vond Harry wel een beetje leuk maar ik was niet geobsedeerd door hem! Sophie en ik zijn echt gestoorde meisjes, we schreeuwen door de hele school heen maar natuurlijk kunnen we ook heel volwassen zijn! ik moet je een geheimpje verklappen Sophie zei ik tegen haar, WAT HEB JE GEDAAN?? vroeg ze met een grijns op haar gezicht.. ik ben ontmaagd... WAT DOOR WIE WANNEER?? vroeg ze verbaasd. Gister avond Door mijn Poster.. PFF HAHAHAHAHHHA en we barste allebei in lachen uit! De bel ging eindelijk 13;00 uur.. WE ZIJN UIT! we gingen naar mijn huis ( Sophie leeft doordeweeks bij mij en in het weekend bij haar ouders in Amsterdam ) we hadden gelukkig geen huiswerk dus gingen we naar buiten beetje naar jongens kijken en gewoon lachen en lol hebben. Maar ik hoorde een hele bekende stem zingen met een bekend liedje.. wie kan het zijn?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen