Foto bij Back in school!

hier is mijn ALLEREERSTE part! PART ONE woohoow <3 haha hoop dat dit verhaal goed word en hoop dat jullie hem leuk gaan vinden!

XX
Verena

Wakker worden net zoals altijd, klaar maken voor school en me weer eenzaam voelen. Welkom in het leven van mij ( Verena ) Ik ben 14 jaar heb een broer ( Patrick ) die is 23 jaar en hij woont thuis, ik heb ook nog een zus van 25 ( Danielle /bijnaam Daan\ ) en die woont op haar eigen. Mijn moeder is weduwe want mijn vader is overleden een paar jaar geleden. ik heb een goede band met mijn familie! * Terug naar het verhaal * Ik deed mijn haren en makeup, poetste mijn tanden, maakte mijn brood klaar voor school en reed naar school. Het was maandag ( Malik Monday ) ochtend. Ik ben vandaag voor het eerst weer op school sinds de schorsing * ja ik weet het, ik heb gevochten met een bitch die me uitschold voor iets ergs... en heb gewonnen maar werd geschorst.* ik zette mijn fiets op slot en ging naar binnen, iedereen keek me aan maar ik negeerde hun! Ik liep naar achter om de aula in te gaan toen ik plots een arm op mijn schouder voelde, het was Sven.. Mijn beste vriend sinds de kleuterschool! SVEN!! zei ik ietsjes te hard! hij lachte en knuffelde me, Hooiii schat zei hij. Waarom werd je geschorst Verena? vroeg hij nieuwsgierig maar ook bezorgt.. ik heb gevochten met Kim ( <-- THABITCHZ ) en daardoor werd ik geschorst.. maar het was de schorsing waard! zei ik erachteraan.. hij lachte en ik lachte met hem mee. hij maakte me altijd aan het lachen! dat kon hij het beste!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen