Dream 34.
Jana pov
Ik liep allen op de gangen. Ik verveelde me dood. Jake was weg, ik weet niet waar hij was, maar hij was weg. Ik had geen zin in pizza en niemand wou met me vieren dat we een contract hadden. Wat was er toch met iedereen? Er was duidelijk iets mis. Ik botst tegen iemand op en viel op de grond. "O my god I'm so sorry, did I hurt you? Are you allright?" ik keek in een bezorgd gezicht en zag dat het Liam was. Hij stak een hand naar me uit en ik nam hem aan. "I'm allright Liam, nothing happend, thanks for helping me up." zei ik en ik glimlachte. "I didn't saw you.. I was looking at... the floor." zei hij lachend. "hahaha, why?" vroeg ik hem. "I don't know.. well.. I guess I know.." zijn blije blik veranderde in een verdrietige blik. Ik schrok ervan. "What happend?" vroeg ik. "I saw Anouk.. And Zayn.. Kissing.. I already knew that something was wrong with her... but It seemed that she didn't love me." een traan verliet zijn ooghoek terwijl hij het vertelde. Voorzichtig sloeg ik mijn armen om hem heen om hem te knuffelen. "I'm so sorry... I don't know what to say.. I'm so so so sorry..." ik knuffelde hem stevig en hij knuffelde terug. "It's not your fault.. but thank you... for cheering me up, cause you do." zei hij met een klein glimlachje op zijn gezicht. "Well... I'm happy I can.. "Liam duwde me voorzichtig naar achter en zoende me plotseling.
Harry pov
Ik had medelij met Sacha. Zayn en Anouk waren duidelijk in love en het boeide Zayn kennelijk helemaal niks dat Sacha er wat van wist. Ik stond op en liep naar mijn kamer. Wat ik niet verwacht had was dat Sacha op mijn bed lag. Ik ging voorzichtig bij haar op bed zitten. Ik keek naar haar hoe ze sliep.
Er zijn nog geen reacties.