Foto bij Dream 33.

Louis pov
Ik zat al een tijdje aan de keukentafel en was nog niet van plan om terug te gaan. Misschien was ik wel erg hard tegen Zayn, maar dat was gewoon hoe ik erover dacht.
Dorinde kwam binnen en liep in één streep door naar de koelkast.Ik had haar al een tijdje niet meer gezien. Ze pakte er een pak melk uit de koelkast en dronk er gulzig uit. "I see you were thirsty?" zei ik. Ze knikte en veegde haar mond af. Ze liep naar de stoel waar Zayn net nog op zat en ging zitten. "Why are you sitting here?" vroeg ze bezorgd. "ow.. nothing.. I was talking with my lovely invisible friend, which you are sitting on right now... " ze lachte. "Are you done eating?" ze knikte. "I don't like food so much like Niall.. " ik knikte. "Marcha doesn't like jokes so much as I do.. which is a bit annoying sometimes cause she doesn't want to laugh.. and it seems like you do.. " zei ik met een glimlach op mijn gezicht. "Yes, I love jokes. I always love to make jokes. But look... " ze zette haar been op tafel en stroopte haar broekspijp een stukje op waar gestreepte sokken in beeld kwamen. "O MY GOD I LOVE YOU!" schreeuwde ik en per ongeluk duwde ik haar van de stoel waardoor ik zelf ook viel en bovenop haar kwam. Ik werd rood. "Ow.. I'm sorry... euhm... " stotterde. Dorinde kon niet stoppen met lachen. "It doesn't matter hahahahaha." ik glimlachte naar haar. Voordat ik het wist sloot ik mijn ogen en drukte ik voorzichtig mijn lippen op die van haar.

Jake
Ik was even uit de hotelkamer geglipt omdat ik beneden nog wat moest regelen met het hotel. Plots hoorde ik iemand huilen. Ik liep wat verder door de gang en zag een meisje zitten, haar gezicht zat in haar handen: Hayette! Ik liep naar haar toe en ging op mijn hurken bij haar zitten. Ik sloeg een arm om haar heen. "What's up?" vroeg ik bezorgd. Ze keek me met betraande ogen aan. "Harry just broke up with me... " zei ze snikkend en weer kwamen er tranen in haar ogen. Ik sloeg mijn armen om haar heen en knuffelde haar stevig. "Maybe he was just nog worth it Hayette... you deserve someone who's better for you." ik ging naast haar zitten tegen de muur aan en hield haar stevig tegen me aan. "Maybe you are right... " zei ze zachtjes. Ik streek met mijn hand over haar haar. Eindelijk stopte ze met huilen. Ik haalde de tranen uit haar gezicht. "Thanks Jake, You're sweet." zei ze uiteindelijk. "No problem. I don't want to see you cry... " "I need to forget him." besloot Hayette. Ik knikte. Plots kwamen onze gezichten heel dicht bij elkaar en zoenden we.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen