Dream 32.
Zayn pov
Ik haalde mijn lippen weer van de hare af. Ik keek haar aan om haar reactie te zien. Ze deed niks, ze zei niks, ze gaf geen blik. Ik haalde mijn wenkbrauwen op. Vond ze het nou leuk of niet? Plots verscheen er een glimlach op haar gezicht en pakte ze mijn gezicht vast om me vervolgens nog een keer te zoenen. Ik dacht helemaal niet na over Sacha, misschien had Louis ook wel gelijk. Op dit moment, maakte me het niet uit. Ik was aan het zoenen met Anouk en ik vond het best wel oké.
"I think I love you." fluisterde ik zachtjes in haar oor. Ze glimlachte naar me. "I love you 2, but what about Liam en Sacha?" ze keek moeilijk. "Well.. You don't love Liam right? Just break up with him.. If you don't love him.. then you shouldn't be togheter with him. And Sacha.... I don't know. " "Don't you love her then?" vroeg Anouk. Ik haalde mijn schouders op. "I love you more." zei ik en ik plantte mijn lippen nog 1x op die van haar.
Marcha pov
Hayette wou even alleen zijn dus besloot ik om haar te verlaten en terug te gaan naar de hotelkamer. Ik plofte naast Niall neer op de bank. Harry en Sacha waren weg. Ook Jana kon ik nergens meer vinden. "Doooo youuuu wantttt someeeee pizzaaaaa?" vroeg Niall met een grappig stem. Ik lachte en knikte. "Yes... I'm really hungry.. and I loveeeeee pizza!" zei ik vrolijk. Hij lachte en gaf me een bord met 2 stukken erop. "Me2, I think.. food is my life. I just love it." Ik glimlachte weer en nam een hap. "That's exactly how I think about it!" zei ik. We keken elkaar even aan het werd heel stil. Plots werden zijn wangen rood. Hij keek naar zijn pizza en zei niks. "Dorinde doesn't have that big taste in food... Like I do." zei hij zachtjes. "Ow.. " bracht ik eruit. Ik wist niet zo goed wat ik moest zeggen. "Louis also not... " zei ik. Ik zette het bord op mijn schoot. Niall pakte het bord van me af en zette het op tafel. "What are you..." Ik kon mijn zin niet afmaken want Niall had me al naar achter geduwd en zoende me zachtjes.
Er zijn nog geen reacties.