Dream 31.
Ik kon mijn blik maar niet van Zayn en Anouk afhouden. Het leek wel alsof ze wat met elkaar hadden en het Zayn helemaal niks boeide of ik het zag of niet. Misschien wist hij wel niet eens dat ik allang thuis was. Hayette en Harry stonden wat verderop te praten. Ik keek even naar Harry die met een moeilijke blik naar mij keek. Die had het er vast moeite mee om het uit te maken met Hayette. Al gauw zag ik dat Hayette haar handen voor haar gezicht sloeg en wegliep. Marcha zat alleen op de bank omdat Louis op schijnbare wijze weg was dus besloot ze maar achter Hayette aan te gaan om haar te troosten. Harry zuchtte en kwam naast me op de bank zitten. "You allright?" hij knikte en zuchtte weer. "I'm glad i've done it." zei hij en hij pakte een stuk pizza. "What's about Zayn en Anouk?" zei hij met volle mond terwijl hij naar de 2 op bed keek. Ik haalde mijn schouders op. "I think that... I don't want to know it." zei ik. Jake en Jana kwamen weer binnen en keken met een heel blij gezicht. "WE'VE DONE IT! YOU GUYS HAVE A LABEL!!!!" schreeuwde ze tegelijk. Ook al was ik blij, ik kon niet blij zijn. De rest was ook niet heel erg enthousiast. Hoewel ik wist dat ze dat wel waren. Niet dat er nog veel mensen in de kamer waren. Ik zat alleen op de bank met Niall en Harry, Jake en Jana stonden in de deuropening, Zayn en Anouk lagen op bed, Marcha was Hayette ergens aan de troosten, ik wist niet waar en Liam en Louis waren gewoon weg. "I think that I go to bed.." zei ik. Harry keek me raar aan. "But.. it's 6 PM!" ik negeerde wat hij zei en liep door. Ik trok de deur van een willekeurige kamer open en liet me op het bed vallen. Het kon me niet schelen welk bed het was, als ik maar kon slapen, en misschien gewoon niet meer wakker kon worden...
Er zijn nog geen reacties.