Battle 2.10
Maar ik heb al geleerd. En goed! Ik mag niet falen! Yeahh!
Volgens mij wil ze me nu echt wurgen. Caroline kijkt me aan met haar donker gemaakte ogen. En dan grijnst ze opeens.
'Dus, Jake,' begint ze. Ik kijk naar Jake. Ze heeft iets in haar schild. En het gaat Jake pijn doen. 'the rumors say, dat je een crush op Demi hebt.' Ze grijnst breed en gemeen. Ik wil het van haar smoel af rukken.
Jake versteend. 'Dus het is waar!' roept Caroline uit. En naast me zie ik Jake opeens ontspannen. 'Ja. Dat is waar.' En dan is Caroline's lach weg. Há, ze had er dus niet op gerekend dat Jake zo eerlijk zou zijn. 'Maar?' zegt ze.
'Maar ze past beter bij iemand anders. Alhoewel die ander haar niet verdiend. Hij past beter vij de troep waar hij nu bij slaapt. Ik bedoel, soort bij soort, toch?' Jake lacht. Niet te geloven dat hij dat echt zei. Ik moet hard mijn best doen om niet in de lach te schieten. En zo te zien Matt ook. Het publiek roept: oehh en lacht om Jake's commentaar, wetend dat het op Caroline sloeg. Haar blik staat duister. Jup, ze wil ons echt wurgen.
'Eh, Lisanne. Ik hoorde ook dat je een paar dagen geleden bent gespot met Liam. Klopt dit?' ze doet nog een poging om ons de grond in te slaan. 'Ja dat klopt.' atwoord Lisanne simpel. 'Ik kwam hem een paar dagen geleden tegen en toen gingen we naar de Starbucks. Gewoon gezellig kletsen. Vooral over een bepaald soort troep die de school sinds gister vervuild.' Wat heb ik toch een stel geniale vrienden. Caroline's hoofd wordt rood. En dan niet bloos rood, maar tomaatrood. Matt grinnikt en probeert rustig verder te gaan. 'Dus, hoe is jullie band onstaan?'
'Heel simpel. Gelijk nadat ik hoorde van de Battle of the Bands, ging ik ze zoeken. Jake en Lisanne waren gelijk enthousiast. Maar Bobsle was al druk bezig met iets anders.' vertel ik.
'Ohja? Vertel Bobsle, wat heb je gedaan?' vraagt Matt nieuwsgierig.
'Eh,' mompelt Bobsle, alsof hij net wakker is geworden. 'ik was al gevraagd om bij Charissa and the crew te zitten. Ik wilde wel proberen. Maar hadden saaie muziek. Bobsle is weggegaan. Demi vroeg gelijk. Nu zit Bobsle bij Bitter Sweet Revenge.' hij glimlacht breed. Het is een ware schat.
'Dat is geweldig.' zegt Caroline met een sarcastische ondertoon. 'Maar we zijn vooral heel nieuwsgierig naar je volgende lied die jullie gaan doen. Mogen we al iets weten?'
'Het is een verrassing.' lach ik. 'Maar omdat ik dit interview zo leuk vind, ga ik een lied opdragen aan jou, Caroline. Dus als ik de kans krijg, dan zal ik zeggen dat het lied speciaal voor jou is.' Ik lach, alsof we beste vriendinnen zijn. Zij doet hetzelfde.
Maar ik denk dat we allebei wel weten wat we echt denken. Zij gaat eraan.
'Oke, mensen. Onze tijd is op met Bitter Sweet Revenge. Ik verheug me al op jullie volgende optreden. Succes!' roept Matt. Morgen zijn de optredens. Morgen gaan we knallen. Morgen gaan we winnen.
Reageer (6)
haha ik hou der owk van fightflight <3
1 decennium geledenschat ik zit al zo'n 3 weken thuis en ben geslaagd met examens ^^ (;
1 decennium geledenZe heeft echt geniale vrienden!!
1 decennium geledenSnel verder!
Hahaha, ik hou van Bitter sweet revenge
1 decennium geledenSnel verder? xxx
Jake rocks!!!! Lisanne gaat date met Liam!!! Party!!! En bobsle is gewoon bobsle, enough said...
1 decennium geledenNu ga ik naar school.