Foto bij Lily Rose / zayn

ik word wakker door iemand die zachtjes mijn naam fluistert. langzaam open ik mijn ogen. ik zie dat Zayn bezorgd naar me kijkt. `wat is er Zayn? waarom heb je me wakker gemaakt?´vraag ik nog half slapend. `je was aan het huilen in je slaap, ik maakte me zorgen` fluistert hij zachtjes. ik leg mijn hand op men wang en merk nu pas dat mijn wangen nat zijn. `kom´ Zayn staat op en trekt me aan mijn hand mee. we lopen stilletjes de woonkamer uit. we lopen via de keuken de tuin in. Zayn gaat op het gras zitten en trekt mij beschermend tegen zich aan. ´what´s wrong?´ fluistert hij zachtjes in mijn oor. ik zucht even en kijk omhoog naar de maan. het is volle maan.´ik kan er gewoon niet meer tegen Zayn` fluister ik zachtjes terug. hij trekt me nog iets dichter tegen zich aan. `mijn ouders maken alleen maar ruzie, wat als ze gaan scheiden!wat moet ik dan?!´ `ik weet het niet lil` ik leg mijn hoofd op zijn schouder en we kijken samen naar de sterren. na een tijdje vallen mijn ogen weer dicht.

Zayn:

ik probeer te bedenken hoe ik haar kan helpen. ik zie hoeveel pijn het mijn kleine nichtje doet om haar ouders steeds te zien ruzien. na een tijdje legt ze haar hoofd op mijn schouder. ik kijk naar de sterren en probeer nog steeds een oplossing te vinden. ik denk dat we gewoon moeten kijken hoe het loopt en wat er allemaal gaat gebeuren deze maand. 1 ding moet ik haar wel duidelijk maken. ze kan altijd bij mij komen. maar dat weet ze eigenlijk ook wel. dat zeg ik al jaren tegen haar. als ik weer naar Lily kijk zie ik dat ze inslaap gevallen is. ik glimlach en kijk even naar haar. als ze slaapt is ze weer het zelfde meisje van 2 jaar geleden. voor dat al deze ellende begon. na een tijde til ik haar op en draag ik haar naar binnen. ik leg haar weer op haar bed en ga zelf ook weer liggen. ik trek Lily weer tegen me aan en val dan ook langzaam inslaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen