Ik verveel me dus..... Later komt er een foto.....

JakeForReal....

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (2)

  • kryptonarry

    geweldig! je schrijft echt niet flut!
    (flower)

    1 decennium geleden
  • fluweel

    DIT IS GEMEEN!
    En nee, dan heb ik het niet over Harry die Kane eigenlijk gebruikt om Louis jaloers te maken.
    En nee, dan heb ik het niet over Kane die Harry eigenlijk gebruikt om Zayn jaloers te maken.
    En nee, ik heb het ook niet over het feit dat ik nu examens heb en ik zo dadelijk weer moet leren.
    Ik heb het wél over het feit dat dit gewoon té goed geschreven is en dat ik nu zó nieuwsgierig ben dat ik er zenuwachtig van word!
    Serieus, hoe goed kan een verhaal na zeven hoofdstukken al zijn?!
    Ik zit er helemaal in en het is geweldig!

    oké, nog even over het verhaal zelf ;)

    Wist je dat ik en Harry op hetzelfde uit zijn? Namelijk Louis William Tomlinson als vriendje krijgen (A)
    Sorry, dat moest ik toch echt even kwijt :')

    Gaat dit trouwens altijd zo gemakkelijk bij jongens? Ik bedoel, als een meisje aan een jongen vraagt om nep vriendjes te zijn, is dat zo'n beetje mission impossible ;p Ach ja, en als een jongen het aan een meisje vraagt is het waarschijnlijk ruzie of zo ;p
    Niet dat ik daar ervaring mee heb ;D
    Nee, serieus, daar heb ik echt geen ervaring mee..

    Snel verder please? (flower)

    Ohja, als je mijn lange, saaie, idiote reacties niet leuk vindt, zeg het even dan stop ik er natuurlijk mee :')

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen