His house
ik stond voor het huis van nicolas,belde aan.hij deed met een brede glimlach open.hey snoes en hij gaf me een zoentje op mijn neus.kom binnen.ze stapte zijn grote warme huis binnen.ze liepen door naar zijn woonkamer.ik heb een verrassing voor je.hij keek me aan en het was net alsof hij wist dat er iets mis was ondanks mijn glimlach.tisser je lijkt zo down?gewoon zei ik.je snijdt je toch niet he.ik keek schuldig naar mijn sneakers en friemelde wat aan mijn trui. tranen vulde mijn ogen.nee he ?je zei dat je ging stoppen!zei hij met stemverheffing.tranen rolde geruisloos over mijn gezicht.hij pate mij vast en trok me dicht tegen hem aan.ik legde mijn hoofd op zijn brede borstkas.sorry zei hij ik weet het het is echt moeilijk.hij keek me toen,veegde mijn tranen kom mee zei hij.hij nalm me mee naar zijn badamer.ikwas daar ontelbare keren geweest en steeds om dezelfde reden zij die haarzelf sneed.hij nam de verbanddoos en versorgde mijn wonden zoals hij gewend was.maar deze keer deed hij iets wat hij nooit eerder had gedaan.voor hij ontsmettingsmiddel opdeed zoende hij elk litteken en wondje op mijn arm.toen hij klaar was zei hij kom ik heb een verrassing voor je.hij nam me mee naar zijn kamer,ik was er nog nooit geweest.mijn hart ging sneller slaan.ze ging binnen.ze keek rond het was een nette kamer een twee persoonsbed en ann zijn muur hangde fotos van ons,vrienden,bands,... ogen dicht en handen vooruit.ik deed wat hij vroeg.ik hoorde gerromel en geen minuut later vulde hij mijn handen met een kartonnen doosje.ik dded mijn ogen open en keek ik zag dat het zwart was.doe het open fluisterde hij.ze deed het voorzichtig open.ze keek met open monden naar de inhoud van het doosje het was een ketting twee eigenlijk in een vorm van een hartje een helft voor elk met het opschrift you and meerop wow zei ik dat is...dat is prachtig .uhu zei hij hij pakte het vast en deed het om mijn nek en hij gaf mij kusjes in mijn nek hij greep mijn lende vast en draaide me om zodat ik recht in voor hem stond.hij pakte het doosje deed het zorgvuldig digt en gooide het naat zijn bureau.hij begon me weer te zoenen in mijn nek.hij fluisterde in mijn oor sgat ik wil je...nu.mijn hart ging sneller slaan.en fluisterde terug...
Er zijn nog geen reacties.