Dream 30.
Ik ging op een bankje zitten en keek naar de mensen die langs liepen. Ik voelde kleine druppels water op mijn armen waar er steeds meer van werden. Ik keek omhoog en zag de regen naar beneden vallen. Ik zuchtte. Ook dat nog. Ik stond op en besloot om maar weer terug te lopen. Ik ging door een klein steegje omdat ik wist dat ik er dan sneller zou zijn. Ik keek naar de voetstappen die ik zette en zag dat de regen mijn schoenen totaal aan het verpesten was. Plots duwde iemand tegen me aan en net voordat ik op de grond kon vallen pakte diegene me vast. Ik ging weer rechtop staan. "I'm sorry... " zei de jongen en toen pas zag ik wie het was. "Harry? What are you doing here?" vroeg ik aan hem. Hij zuchtte. "Ow.. I just.. wanted to take a walk.. I think.." ik kon de twijfeling in zijn stem horen. "There is something wrong right? You can tell it if you want." zei ik voorzichtig. "Well.. first go under my umbrella... I don't want you to get wet girl." zei hij en ik schoof bij hem onder de paraplu. Hij was dus wel zo slim om er één mee te nemen. Langzaam liepen we door de straten. "Tell it." zei ik en ik glimlachte naar hem. Hij keek mij niet aan. "It's... Hayette." ik keek hem verward aan. "Hayette?" "Yeah.. I think... that i'm not in love anymore... maybe I never was.. but.. I don't have feelings for her... anymore.. " zijn stem trilde. Ik wist even niet wat ik moest zeggen. "Well.. sometimes.. you think you love someone.. but you don't... then you have to let it go.. if that's what you want.. " probeerde ik hem op te beuren. "I don't want to hurt her.. " zei hij. "But.. you will hurt her more if she gives you love and you don't accept it.. " hij knikte. "you're right." hij draaide eindelijk zijn hoofd naar mij en een glimlach verscheen op zijn gezicht. "You are right.. thank you. And.. Zayn and you are really in love right?" ik knikte terwijl we de deuren van het hotel weer openden. "Yes. I really love him, he is awesome.. he is so sweet." ik wou nog wel meer vertellen over hoe geweldig Zayn was maar ik wist dat Harry daar nu geen zin in had dus hield ik mijn mond. We namen de lift naar boven en Harry klapte zijn paraplu dicht. "It was nice talking to you." ik knikte. "sure, it was nice talking to you too! If there's a problem you can always come to me." hij glimlachte weer en ik zag de kuiltjes in zijn wangen. Harry opende met zijn pasje de deur van de hotelkamer en we liepen naar binnen. Ik keek om me heen zoekend naar Zayn en vond hem al gauw, op Liam's bed... met Anouk naast zich. Ik keek naar Harry maar die had kennelijk niks door. "Hey! You guys are back! Come.. pizza is ready!" zei Niall vrolijk en hij at vrolijk verder van zijn pizza. Ik ging op de bank zitten en nam een paar stukken pizza. Ik zag dat Harry naar Hayette wenkte dat ze mee moest komen en ze legde haar pizza weg. Nou dat word nog wat. Ik keek weer naar Zayn en Anouk. Zayn haalde wat haren uit Anouk's gezicht. Ik beet mijn lip kapot en keek weg.
Er zijn nog geen reacties.