Foto bij Dream 29.

Zayn pov

Ik had de pizza bestelt en zag dat Louis ondertussen was opgestaan en was weggelopen zonder dat hij iets had gezegd. Ik stond op en achtervolgde hem naar de keuken waar hij gewoon bleef staan. Ik liep naar binnen. "Eey boo bear, something wrong?" vroeg ik aan hem. Ik keek bezorgt. Hij draaide zich om naar me. "No.. nothing." zei hij. Ik keek hem streng aan. "I know there is something. Tell it." zei ik en ik ging op een stoel aan de keukentafel zitten. Ik klopte op de stoel naast me. Hij ging zitten en legde zijn hoofd op tafel. "It's Sacha..." zei hij zachtjes. Ik maakte mijn ogen groot. "With Sacha?! What the hell..." zei ik. "I don't trust her... I think she's not the one for you... " fluisterde hij nu bijna. Ik keek hem boos aan. "What do you mean..." ik was nu lichtelijk geirriteerd. "I'm sorry Zayn.. my opinion. I don't trust her.. I don't know why.. maybe she's a whore.. or she takes drugs or something..." ik stond kwaad op. "How could you think that!" ik schudde teleurgesteld mijn hoofd. "Thanks Louis.. you totally made my day. Now I also finally know the reason why you are always mean to her!" ik gooide de stoel tegen de tafel aan en verliet de keuken. Louis bleef verlaten achter.

Ik liep de kamer in en zag dat Anouk op Liam's bed lag. Ze keek naar het plafond. Ik ging bij op het bed zitten en keek haar aan. Ze keek niet terug. "Anouk?" vroeg ik haar. Ze murmelde iets dat 'ja' moest zijn. "Is there something with Sacha?" nu keek ze me wel aan. "No.. not that I know.. why?" Ik schudde mijn hoofd. "Nothing.. just asking.." ik glimlachte naar haar en ze glimlachte terug. "So... You're very happy with Liam aren't you." ze zei niks maar knikte kort. "Do you love him?" Nu zei en deed ze helemaal niks. Ik ging op mijn zij op het bed liggen en keek haar aan. Ze draaide haar hoofd naar mij toe en ik glimlachte. Ze glimlachte en ik sloot mijn ogen en drukte mijn lippen op die van haar.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen