Foto bij Dream 28.

We waren weer bij het hotel en ik ging op de bank zitten. Zayn kwam naast me zitten. "Maybe you guys can get a label by us?" vroeg Niall. Liam knikte. "That could be possible, I think. We should ask Paul." Harry kwam binnen lopen met blikjes drinken voor iedereen. "THAT WOULD BE AMAZING! I mean.. you can go on tour with us and sing with us and everything will be happy and cool and..." hij sprak zo snel dat bijna niemand hem kon verstaan. "Relax Harry, I never heard you speaking so fast!" zei Zayn lachend. Iedereen lachte mee. "Yeah... with my girl." zei Harry die zich naast Hayette liet vallen en een arm om haar heen sloeg. "So.. you guys are really in love I see." zei Niall. Harry knikte vrolijk. "And you and Dorinde..." zei Harry. Niall's gezicht werd direct vrolijk toen de naam 'dorinde' voorbij kwam. "Oehh and Jake and Jana.. anybody expected that?" Jake lachte lief naar Jana. "And Louis and Marcha are a perfect couple!" zei Liam. Louis ging met zijn neus tegen die van Marcha aan waardoor Jana een "awhh" geluidje maakte. "But Anouk and Liam are sweet too!" zei Marcha. Iedereen knikte en Liam pakte Anouk's hand vast. Toen draaide iedereen zich naar ons. "And you guys? Are you in love? I think.. hahaha!" zei Niall lachend. Ik begon te blozen en keek vlug naar Zayn terwijl zijn gezicht ook rood werd. "Erm... Yeah.. I think yeah." een glimlach verscheen op mijn gezicht. Zayn draaide zijn gezicht naar mij en gaf me een klein kusje op mijn wang. "Loveyou!" fluisterde hij zachtjes in mijn oor waardoor ik een glimlach van oor tot oor kreeg. "But... back to the label thing.. We need to do it fast.. cause tomorrow we will leave Holland.." zei Liam. "I DON'T WANNA GO WITHOUT HAYETTE!" schreeuwde Harry en hij sloeg beschermend zijn armen om haar heen. "Same goes for Dorinde." zei Niall terwijl hij haar een knuffel gaf. "I think we could plan something.. I'm gonna ask Paul right now." zei Jake. "I go with you!" zei Jana die vlug achter hem aanliep. "SHOULD WE ORDER PIZZA THEN?!" schreeuwde Niall. "Sure." zei Zayn "I'll order." zei hij en hij pakte de telefoon en belde de pizzeria. "I go out for a walk.. be right back." zei ik en ik stond op en liep de hotelkamer uit.

Ik liep door het hotel heen naar boven terwijl ik mijn oordopjes in mijn oren stopte en naar de muziek luisterde. Met zoveel mensen om me heen steeds had ik gewoon even rustig nodig. En wat me ook niet lekker zat was dat Louis helemaal niet aardig tegen me deed, zoals de rest. Zou er iets mis zijn? Waarom mag hij mij niet?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen