Foto bij *1*

enjoy & reacties svp (flower)

blauw = Aleaya (zie foto)
rood = Draco
roze = Hermelien
oranje = Ron
groen = Harry

voor de niet oplettende mensen.

Aleaya point of view.
Je stapt van je bezem. Je voelt de wind door je haren strijken en je glimlacht. Draco en jij zwaaien je ouders uit, en samen lopen jullie King's Cross Station op. Je hebt veel bekijks met je platinablonde haar en felgroene ogen. Er loopt een jongen langs die je met open mond nakijkt. Bij perron 5 doe je je haren in een strakke knot en je trekt je capuchon over je hoofd. Samen met Draco loop je door, zonder een woord te zeggen. Tot hij plotseling stil staat. Je botst tegen hem op omdat je naar een dikke conducteur stond te kijken die aan zijn walgelijke kont krabte. 'Draco, idioot! Waarom stop je?!' 'Kijk vooral niet naar rechts, zus. antwoord Draco. Je kijkt toch naar rechts -zo ben je hé, tegen mensen ingaan- en ziet daar.. Je favoriete schijtonderwerpen. Harry Potter. Ron Wemel. Hermelien Griffel. Je kijkt Draco brutaal aan. Zullen we? Hij kijkt terug en knikt handenwrijvend. Jullie lopen naar ze toe en je tikt Hermelien op haar schouder.

Hermelien point of view
Je draait je om, in de hoop een vriend van Zweinstein te zien. Hermelienepien! Mijn favoriete jaargenoot. NOT! hoor je je aartsvijandin Aleaya Malfidus zeggen. Aleaya. antwoord je kortaf. Laat haar met rust, Aleaya! Heb je soms niks beters te doen dan ons lastig te vallen Aleaya? antwoorden Harry en Ron tegelijkertijd. Jeetje, wat fijn om mijn naam zo vaak te horen! Aleaya dit, Aleaya dat.. Ga nog maar even door jongens, jullie zetten mij in het middelpunt van de attentie! antwoord ze sarcastisch. Zeg.. zegt Draco, iedereen let op jullie, waardoor jullie niet door de muur kunnen, waardoor jullie de trein missen, waardoor jullie niet op tijd op school zijn. Wat sneu nou. Hallooo, dan zijn jullie toch ook niet op tijd op school? vraag je je af. Ik denk dat Aleaya die vraag hééééél graag wil beantwoorden. Zusje? Aleaya gooit haar capuchon af, schud haar lange haren uit en lacht. Als wij professor Sneep vertellen dat jullie ons niet door de poort lieten, zal ons niks worden verweten. lacht ze haar mooie witte tanden bloot. 'Waarom is ze zo knap?' denk je. Dat verdient ze niet. Aleaya ziet je twijfelen. Maarja.. we laten jullie gaan, anders hebben we dit jaar niks anders te doen dan onze.. opdracht. Ze draait zich om en Draco en zij keren jullie de rug toe en verdwijnen door de poort.

Reageer (3)

  • Literature

    hehe,
    het leek even alsof hermelien verliefd was op Aleaya..
    ik weet niet wie welke kleur is..
    [ik heb daar normaal nogal niet echt veel goede ervaring mee...']
    maargoed..
    ik kan me raar genoeg precies voorstellen hoe dat kind Aleaya erruit ziet...
    :Y)Snell Verderr

    1 decennium geleden
  • Aveiro

    Verdeeeeeeeeeeeeeeeer!

    1 decennium geleden
  • Customizable

    Awesome (A)
    Verdeeerrr!
    Xxx.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen