It's her own fault not my fault that I do this
POV Lars.
Ally was nu net een week weg en het voelde zwaar, normaal had ik haar allang gesproken maar ze was nog niet op skype of msn geweest ik zuchtte en deed me laptop maar weer aan de kant, raar dat ze na een week lang tijd nog niks van haar heb laten horen. Het was niet zo dat ik boos was maar ik vond het vreemd, niet èèn smsje of even snel een telefoontje alsof ze me nu al vergeten is, en aangezien ik dacht dat dat zo was besloot ik ook maar is vrij te gaan doen en ging dus met een aantal vrienden op stap. Terwijl ik me haar goed had gedaan en uitgaanskleding aan had gedaan was het tijd om met vrienden op meiden jacht te gaan, Ally hoefde hier niet achter te komen en ik kon genieten van een one night stand ook al was dat nog zo gemeen. Toen me vrienden aangekomen waren en de taxi was gearriveerd vertrokken we naar club 'twenty one'. Aangekomen in de disco was de sfeer al goed, mooie sexy meiden en goed gezelschap deze avond kon niet meer stuk. Terwijl ik al een lichte perfect voor deze avond. Terwijl ik een drankje bestelde maakte ik oog contact met haar en al snel hadden we toch wel goed oogcontact en besloot ik op haar af te lopen."Verdwaald?"Vroeg ik terwijl ik me voorstelde. "Ja, ik zocht jou denk ik"zei het meisje die me aanraakte. Dit voelde geweldig, het was Ally haar eigen schuld, ze had niet mogen gaan dan kan ze dit verwachten. Terwijl ik me de avond amuseerde met vrienden en het nieuwe meisje was het tijd om naar huis te gaan. "Ga je met me mee?"vroeg ik. "Graag"Zei ze terwijl we samen in de taxi stapte. Op naar een geweldige avond, terwijl ik me handen niet van haar af kon houden voelde ik een spanning tussen ons, een spanning als of het wel wat kon worden tussen ons, terwijl onze vingers verstrengelde met elkaar en onze lippen elkaar raakte voelde ik me geweldig, ik had dit gevoel al een hele tijd niet meer gevoeld, ook niet meer met Ally. Misschien was het toch beter dat ik Ally daar liet en voor dit meisje ging,tot nu toe is ze geweldig.sjans met een meisje had, ze leek op Ally, zelfde kleur haar zelfde gedrag ze was perfect.
Reageer (1)
Misschien had Ally wel een goede reden, dat ze een week geen contact had gemaakt ;o
1 decennium geleden