Foto bij O27 || Charlotte Rosaline Stewart

~Dreaming

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • xIsoldee

    Omdat ik derjust dus geen deftige reactie kon typen ga ik da nu eens proberen he
    Haha Stereo Hearts ;d
    Weetje nog da we deze middag bezig ware over de dvd da we alle twee alles liete ligge om da te horn ;D
    _________

    Ovr het stukki:
    Het is mega schattig zoals je zei ;o
    Ik wil ook dat Niall me naar huis brengt en dan blijft slapen ;o x

    Meeh crap, hij is niet echt beter als die vorige reactie aa'

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Meeeh ik dus ng ni op pc kunne ma ik wist gwn da jy stukje had geschreve en ik moest het lezze, dus heb ik het op mn gsm gleze
    Drmee dat dit ook n domme reactie is ;p x

    1 decennium geleden
  • LoveIsLouder

    Moooii,,(H)

    Zoals ik al zei in de PB ben ik net thuis.
    Ik dacht meteen toen ik op de bank zat, Ik moet Ellen een mailtje sturen en misschien heeft ze een hoofdstukje gemaakt!
    Dus ik schreeuwen door het huis, 'MAAAAMMM! IK GA VOOR DE LAPTOP, OKE?'
    En dat mocht ook nog!(Y)
    Het was trouwens best wel gezellig bij mijn tante.
    Al mijn kleine neefjes en nichtjes waren er.
    Je moet me geloven, Ze zijn zo schattig!(lol)
    1 van mijn nichtje zat de hele tijd bij mij opschoot en wilde er ook niet meer af.
    Mijn nicht van mijn leefdtijd was er ook dus toen moesten wij op de kindertjes passen.
    Oja, en toen eindelijk dat kleine nichtje af mijn schoot wilde en ging, kwam een ander nichtje op mijn schoot zitten.
    Mijn nichtjes heten, Jildou, Brechtje.
    En neefjes: Jelmer, Wessel, Hidde.
    Echt zo schattig!
    Oke, ik begin nu maar ff want ik ben al weet ik veel hoe lang afgedwaald!

    Liedjeeee:

    Yeeeeeeeeeeeeeiiii(yeah)
    JIJ: HUH? Wat is er aan de hand?
    IK: 2 liedjesss(lol)
    JIJ: ....
    Weetje? Die echte soundtrack is 1 van mijn favo liedjes!
    Mijn echte favo liedje is, Skyscraper van Demi Lovato.
    Weet niet als je dat liedje kent? Het is echt heel mooi(flower)
    Ik raad je het 100% aan!
    En dan heb je de NiallSong..
    I Lovee hoe hij dat zingt!(H)
    Echt zo mooi! Net alsof je aan engels zit te luisteren.
    Oke, dat is wel een heel erg vreemde vertaling hoe ik het vind klinken
    maar jou kennende weet je wel wat ik bedoel, niet?

    Hooofdstukjeeeeeeeeeeee:

    Moet zoals altijd weer ff zeggen,
    I Loveee Your Hoofdstukjes(lol)
    Haha, Dat doe ik ook zo vaak! Over de stoelen van de auto heen klimmmen om voorin te komen te zitten.
    Mijn moeder vind het maar dom en word echt boos als ik het doe.
    Wat me trouwens niet echt veel scheelt, maarja.
    En mijn vader vind het wel grappig en bij hem mag het wel.
    Ik weet eigenlijk niet waarom ik dat doe.
    Maar ik ben te lui om gewoon eerst uit te stappen en dan weer voorin stappen.
    Ik doe het altijd op mijn manier en dat vinden veel mensen maar vreemd.
    Daarom hou ik ook zo veel van joun hoofdpersoon Charlotte!

    Weetje waar ik zo vaak over droom?
    JIJ: Even denken hoor!
    ........................
    JIJ: Oja, ik weet het wel! Nooit meer vergeten wat de wc is!(lol)
    IK: Ja, dat ook..:$ Maar ik droom van dat als ik wakker word dat dan iemand van One Direction naast me ligt te slapen.
    Of dat iemand van 1D me naar bed brengt:)
    Of dat ik wakker word en dat Louis naast me ligt te slapen en dat ik dan er achter kom dat ik niet thuis ben maar in het huis van BooBear.
    En dan als hij wakker word dan zegt hij dat ik zijn vriendin ben voor altijd en dan krijg jij wat met Niall en dan leven we lang en gelukkig!:)

    Geef me een, K
    Geef me een, Ku
    Geef me een, Kud
    Geef me een, Kudo
    Geef me een, Kudoo
    Geef me een, Kudooo
    Geef me een, Kudoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo(flower)

    X(K)

    1 decennium geleden
  • Chanson

    Oh my goshh, Dit is onbeschrijflijk! I lovee this chapter! Ik wou dat ik het kon uitleggen maar ik vind niet het juiste woord :(
    ANYWAYZ
    I LOVE IT

    1 decennium geleden
  • Sketch

    echt super lief dit!
    snel verder, nouja niet te snel want ik moet eerst mijn duits oefen examen maken en anders raak ik afgeleid haha Ik kan ook gewoon van Q afgaan en dan kan jij wel snel verder en dan lees ik of er al iets nieuws staat haha dat is een beter plan!
    dus: Snel verder!!

    x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen