Foto bij One Direction Infection..

Tosha sluit zich nog steeds op haar kamer. Als ze Slam tv opzet ziet ze One Direction. De jongens vind ze wel leuk en goed zingen dus ze gaat ze op internet opzoeken, ook zoek ze haar nieuwe huis opzoeken. Uiteindelijk overtuigt Drew haar om mee te gaan naar Holmes Chapel. Ze gaat weer naar school en maakt de rest van de proefwerken. Ze accepteert het besluit van haar moeder toch. Krijg ze nog wel contact met haar vader voordat ze gaan emigreren?

De volgende ochtend word ik wakker met allemaal make-up vegen op mijn kussen. Ik sta op en kijk in de spiegel, het is helemaal uitgelopen. Ik kijk op de klok, 10:24. Nou..ik ben al sowieso te laat op school. Ik start mijn laptop op en pak een broodje. Op Twitter heb ik allemaal berichten gekregen van kinderen op school. Rachel heeft dus alles weer doorverteld, soms kan ik haar geen geheimen vertellen. Ik sluit later de laptop af en zet de tv aan. Slam tv, ik kijk er nooit op maar er zijn nu alleen maar saaie of kinderlijke programma's op. Ik zie 5 jongens op een trap staan met een rode bus achter hun. Ze zien er schattig uit, denk ik in mezelf. Ze toen kinderachtig maar ook heel volwassen. Ik blijf maar lachen. Als het liedje is afgelopen kijk ik snel naar de ondertiteling; One Direction, One Thing. Ik word nieuwsgierig en zet de laptop weer aan. Ik klik op 'Google' en klik 'One Direction' in. Ik zie veel foto's en ik scrol steeds maar naar beneden totdat ik bij meer resultaten kom. Ik blijf staren naar het beeldscherm totdat ik schrik van het geklop op mijn deur. "Lieverd, ik heb je afgemeld bij school en ik heb wat eten voor je klaar gemaakt. Ik leg het voor de deur." zegt mama. Ik hoor haar weer weglopen en besluit dan naar de deur te lopen en open te doen. Ik kijk op de gang maar ik zie niemand, ik pak het dienblad op en loop naar mijn bed. Ik wil gaan zitten maar de deur staat nog open. Als ik de deurklink vast heb pakt Drew snel mijn arm en trekt me mijn kamer in. "Laat los!" schreeuw ik hulpeloos. Als Drew me heeft losgelaten kijken we elkaar dreigend aan. 'Waarom ga je niet mee naar Holmes Chapel?' zegt Drew. Ik kijk verlegen naar de grond want ik weet niet wat ik moet zeggen. 'Weet ik niet' zeg ik verlegen. "Dat is niet echt een goed antwoord" zegt Drew. Na een lang en diepzinnig gesprek heeft Drew me overgehaald om mee naar Holmes Chapel te gaan. Drew staat op en geeft me een knuffel. 'Hier' zegt hij, en hij geeft me aan papiertje met een adres erop. "Wat is dit?" 'Het adres van ons nieuwe huis, check het op internet.' zegt Drew vertrouwend. Hij loopt de deur uit en loopt naar beneden. Ik kijk naar het papiertje en loop weer naar mijn laptop en klik het adres in op Google Maps. Ik zie een groot en mooi huis op de foto. Ik moet glimlachen omdat het huis ongeveer 2 keer zo groot is dan nu. Als de batterij op is van de laptop besluit ik hem maar uit te doen en aan de oplader te leggen. Ik eet het ontbijt op en loop dan naar beneden. Onderweg op de trap besef ik dat mijn staking maar 1 dag heeft geduurd. Ik ben dus niet zo'n goede staker. Als ik de kamer doorloop staat mijn moeder gelijk op en geeft me een knuffel. Ik doe mijn ogen dicht en geniet van de knuffel. Als ik mijn ogen open doe, zie ik Drew glimlachend op de bank naar ons te kijken. Ik glimlach naar hem. Mijn moeder laat me los, 'Weet je zeker dat je dit wilt?' zegt ze. Dat snap ik niet.. Eerst wilt ze dat ik mee ga en nu vraagt ze het?. 'Niet zeker, maar ik ga wel mee.' zeg ik op een stomme toon. Ze glimlacht en neemt me mee naar de bank, ze laat foto's zien van Holmes Chapel. Het ziet er gezellig uit. De rest van de dag verloopt soepel, ik leer voor wat proefwerken voor morgen en ga dan slapen. De volgende dag heb ik de meeste aandacht. Iedereen wilt alles weten over de verhuizing, ik vertel wat ik weet, aan het einde van de dag besluit ik iedereen te negeren en maar naar huis te gaan. Als ik op het pad loop van ons huis, zie ik een verkoop bord in de tuin staan. Ik wil huilen maar ik doe het niet en loop snel door. Ik dump mijn tas in de gang en ik ren naar boven. Ik klik de laptop aan en ik klik op mail. Een mail van pap. Mijn ogen worden groot en klik het snel aan. "Hay sgat! Ga je echt verhuizen naar Engeland? Ik heb dan wel je nieuwe adres nodig om kaarten te sturen! :) Hier in Kaapstad is het erg druk! Hoe gaat proefwerkweek? Ga gaat wel over he! Maar ik moet nu weer gaan! Succes met verhuizen, ik kom jullie zo snel mogelijk dan weer opzoeken! xx papa" Ik moet glimlachen. Ik antwoord terug en ga naar beneden om te eten. Ik vertel dat Papa een mail heeft gestuurd en ons succes wenst. Nu hij het goed vind, vind ik het ook goed. Na het eten ga ik nog tv kijken en dan ga ik slapen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen