Lily Rose
om half 6 roept mijn moeder dat we gaan eten. met een zucht sta ik op uit mijn stoel en loop langzaam naar beneden. als ik in de keuken aankom ga ik stil op 1 van de stoelen zitten. mijn ouders zijn al aan het eten dus ik begin ook maar. er hangt een stilte. niemand zegt iets. soms kijkt mijn vader even naar mijn moeder, maar ze reageert er niet op. als wij allemaal ons eten op hebben ruim ik de borden op samen met mijn vader. men moeder zet het toetje op tafel. weer word er in stilte gegeten. ik kan er niet meer tegen. ik sta op en loop zonder nog iets te zeggen de kamer uit. als ik nog maar net weg ben begint het geschreeuw alweer. ze hebben weer eens ruzie. met een zucht laat ik me op mijn bed vallen en kijk naar het plafon.
3 uur later
ze zijn nog steeds aan het ruzièn en het word alleen maar erger. ik word gek hier! ik pak mijn mobiel en sms Niall.
Niall kan ik asjeblieft
naar jouw toe komen?
xxx Lil
na een tijdje krijg ik een smsje terug.
tuurlijk! ik wacht op je
op de hoek van de straat
xxx Nialler
ik sta op en loop zo zacht mogelijk de trap af. in de woonkamer staan mijn ouders naar elkaar te schreeuwen. ik negeer ze en pak mijn jas van de kapstok. ik loop de deur uit en doe de deur achter me dicht. ze merken het toch niet als ik weg ben. ik loop naar de hoek van de straat en zie Niall al staan. ik ren naar hem toe en vlieg hem om de hals. ik begin zacht te huilen. `ssht het komt wel goed´fluistert Niall zachtjes in mijn oor. hij blijft dingen in mijn oor fluisteren tot ik weer rustig ben. ´hebben je ouders weer ruzie?´vraagt hij zachtjes. ik knik met mijn hoofd. ´kom´Niall pakt mijn hand en trekt me mee. richting zijn appartement. voor we naar binnen gaan houd Niall me tegen. ´de anderen zijn waarschijnlijk in Liam´s appartement maar ze kunnen ook in de van mij zitten` ´het is oke Nialler´ hij glimlacht naar me en opent dan de deur. en zo als ik al verwacht had vliegt Louis meteen op Niall af en geeft hem een knuffel. `NIALL!!´ ik sta er lachend naast. na een tijdje merkt Louis mij op. Hij laat Niall meteen los en trekt mij in een knuffel.´nice to see you again Rosie!´hij is echt de enige die me zo noemt. ´hij lou´zeg ik lachend. als Louis me eindelijk heeft los gelaten zeg ik gedag tegen de andere jongens. ze geven me allemaal een knuffel en we praten wat. Deze jongens zijn zo vrolijk. ik word er zelf ook weer helemaal vrolijk van. ik vergeet even al mijn problemen. Na een tijdje kijk ik op de klok het is al half een. Louis en ik kijken elkaar even aan. ´Slaapfeestje!!!´ schreeuwt hij. ik begin te lachen. dat zag er echt debiel uit. de jongens beginnen meteen matrassen en alles te verslepen en leggen alles in de woonkamer van Niall. ik kijk lachend toe vanaf de bank. na een paar mislukte pogingen Van Liam om de matrassen zo te leggen dat ze in de woonkamer passen help ik hem maar. als we klaar zijn kijkt hij me dankbaar aan. ik glimlach even lief naar hem en ga dan tussen Harry en Zayn op de bank zitten. Zayn slaat zijn arm om me heen. Zayn is mijn neef en we hebben een hele goeie band. we zien elkaar meer als broer en zus en als beste vrienden. ik leg mijn hoofd op zijn schouder en kijk lachend naar Louis die Niall bekogeld met snoep. om 2 besluiten we maar om te gaan slapen. we zijn allemaal best moe maar slapen gaan we nog niet. eigenlijk liggen we gewoon allemaal op ons bed en praten we wat. na een tijdje krijg ik een smsje.
hadden je ouders weer ruzie?
xx Z
Zayn ligt naast me dus ik draai me naar hem om en knik. Zayn trekt me meteen tegen zich aan. en zo val ik in slaap. veilig in de armen van mijn broer.
Er zijn nog geen reacties.