Foto bij Mila Jessica Adams

Stop the traffic, let them through!
veel leesplezier x

‘Honey!’ gilt Alexis zodra ze naar buiten loopt. Ik stap van mijn scooter af en leg mijn helm erop. Ik geef haar een snelle knuffel. Ze loopt door naar de schuur om haar helm te pakken en stapt dan bij mij achterop. ‘Ready to go?’ ‘Wacht nog even!’ ze stapt weer af en rent naar binnen. Ik hoor gestommel via de keukenraam en niet veel later verschijnt ze dan ook met een broodje aan de deuropening. Ik grinnik ‘Kom achterop!’ Ze holt naar de scooter toe en zet zichzelf veilig achterop. Het broodje heeft ze inmiddels in haar tas gestopt. Nu we beide goed zitten geef ik gas en rijden we nog nalachend naar school.

Vrolijk stap ik de school binnen en loop ik naar mijn locker. Ik wissel snel wat boeken en vertrek naar mijn eerste les, wiskunde. Halverwege mijn zoektocht naar het goede lokaal kom ik Celine tegen. ‘Waar hebben we les?’ vraag ik meteen zodra ik haar zie. ‘Lokaal A34’ Ik knik en loop samen met Celine verder. Er valt een ongemakkelijke stilte die Celine dan maar probeert te verbreken ‘Dus, weet je het al?’ Vragend kijk ik haar aan. Dat is echt voldoende informatie om te begrijpen wat ze bedoelt! Not! ‘Ik ga morgenavond op date met Brandon!’ Brandon, lang verhaal achter die jongen. Eerst vond Celine hem maar niets, want hij was spuuglelijk, toen heeft hij een keer iets romantisch gedaan en valt ze als een blok voor hem. ‘Leuk!’ probeer ik opgewekt te klinken. Gelukkig merkt ze het niet, aangezien ze helemaal straalt. Ik loop met haar het lokaal in en pak mijn telefoon erbij. Wat gaan jullie doen? stuur ik haar. Ik hoor haar telefoon keihard trillen. O’Conner lijkt het ook gehoord te hebben maar besteed er verder geen aandacht aan. Weet ik niet, is een verassing Ik moet toegeven, dat is wel cute. Ah, so cute! stuur ik gemeend terug. Ze glimlacht naar me en tikt iets op haar telefoon. Hij is cute, as you know! Ik grinnik, ze vindt hem echt helemaal geweldig. O’Conner kijkt me kwaad aan. Ik stop mijn telefoon weg en concentreer me op de les, differentiëren….

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen