Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Aaaaawh lief lief lief!!!!
met mij gaat alles goeeed! Ik was aan het leren voor de exames, had afleiding nodig, ging op Q, werd helemaal happy toen ik zag dat je een stukje geschreven had, las het stukje en werd nog blijer toen ik het gelezen had omdat het zo mooi is!
Reageer (48)
Schattig! Maar kvrees dat haar wekker gaat afgaan.
1 decennium geledenAlles gaat goed hoor. maandag en disndag de laatste examens en dan feeeesten!
Met mij gaat alles wel goed, maar ik heb examens en ik ben dus helemaal gesloopt.
1 decennium geledenEn hoe gaat het met jou?
xxx
Aaahw<3
1 decennium geledenEn dankje het gaat wel redeliij ik heb pww, dus dat is leren, leren en nog eens leren. En wat word ik,daar vrolijk van.
Echt super!
X
Aaaaawh lief lief lief!!!!
1 decennium geledenmet mij gaat alles goeeed! Ik was aan het leren voor de exames, had afleiding nodig, ging op Q, werd helemaal happy toen ik zag dat je een stukje geschreven had, las het stukje en werd nog blijer toen ik het gelezen had omdat het zo mooi is!
Aaawh snel verder!!!!!!!!! Xxxxx
1 decennium geleden