023
Één week later.
Tamara en ik zijn mijn koffers aan het inpakken terwijl de muziek hard staat. 'Ik wil niet dat je weggaat!' Ze trekt een pruillipje en kijkt me zielig aan. 'Ik weet het dat zeg je al de hele dag, maar we houden contact via Skype en Whatsapp.' Ze knikt en vouwt de kleding netjes op en legt ze in de mijn koffer. 'Dit gaat nooit in een koffer passen.' Tamara kijkt van de half volle koffer naar de stapel kleding die nog op mijn bed liggen. 'Dan neem ik er toch nog een mee.' Ik haal mijn schouders op en haal nog een knalroze met panterprint uit mijn kast. 'Waar heb je die koffer gekocht?' Ze kijkt me aan met half dicht geknepen ogen. 'Geen idee ik heb hem van jou gekregen voor mijn verjaardag twee jaar geleden, remember.' Ze kijkt bedenkelijk en mompelt daarna wat. Ik kijk mijn kleding kast in en zie niks interessants liggen. Ik loop mijn kleding kast uit en loop naar de badkamer waar ik al mijn make-up in een toilet tas gooi. Als die vol zit pak ik er nog een waar ik mijn overige dingen in doe zoals, tandenborstel en tandpasta. Ik loop terug naar de slaapkamer en leg ze in de tweede koffer. Ik pak mijn nagellak tas die vol zit met verschillende kleuren nagellak. Ik stop die ook in de koffer en stop er nog wat overige dingen in. Als we klaar zijn met inpakken lopen we naar beneden met de twee koffers. Ik kijk op de klok en zie dat de jongens me elk moment kunnen komen ophalen. Ik pak mijn roze laptop tas en stop mijn laptop er in. 'Moet deze er ook nog niet in?' Ik kijk Tamara aan die me droog aan kijkt. 'Ja dat klopt, die moet er nog in.' Ik kijk naar de overvolle koffers. 'Ik neem hem wel mee het vliegtuig in.' Ik leg hem op mijn koffers en pak de tas in waar mijn camera in zit en alles wat er bij hoort in zit. Ik pak mijn handbagage en zet die ook op de koffers wat al een hele berg maakt. Ik maak er een foto van met mijn mobiel en zet hem op twitter TheycallmeMegan: I'm not going to carry this. Ik druk op verzenden en stop mijn mobiel weer in mijn broekzak. 'Onze laatste party!' Tamara trekt me mee naar de woonkamer en zet muziek aan. 'PUSH IT! OOH PUSH IT! PUSH IT REAL GOOD! OH BABY BABY OH BABY BABY!' Ik schiet in de lach en zing al snel mee met Tamara. De jongens die mijn huissleutel hebben komen de woonkamer in en ik en Tamara stoppen met dansen en zingen. We zetten de muziek uit en geven de jongens een knuffel. 'Ben je klaar om te gaan?' Vraagt Harry die me met een vrolijk gezicht aankijkt. 'Ja!' Ik draai me om naar Tamara die me verdrietig aankijkt. Ik geef haar een knuffel en druk een kus op haar wang. 'Ik ga je missen maar ik bel je elke dag!' Ze glimlacht en geeft me nog een laatste knuffel. We lopen met z'n alle naar buiten en de jongens dragen mijn koffers naar het busje. Ik doe mijn deur dicht en kijk voor het laatst naar mijn huis ik loop achter de jongens aan die afscheidt nemen van Tamara. Elana, Ellen en Laurell konden er niet bij zijn vanwegen hun werk. De jongens stappen het busje in en ik geef Tamara voor het laatst een knuffel en stap het busje in. De deuren schuifen dicht en ik zwaai naar Tamara door het open raam. Als we de hoek om zijn gaat het raampje dicht en wordt het donkerder in het busje omdat de ramen zijn geblindeerd. Het is stil in het busje, iedereen zit in zijn eigen gedachten. Als we aan komen bij het vliegveld staan er heel veel fans te wachten en te zingen. 'Megan jij gaat eerst want jij moet ze fotograferen.' Ik knik en pak mijn camera en open de deur waar het gegil me tegemoet komt. Ik spring het busje uit en de deur wordt achter me dicht getrokken ik loop alvast voor uiten blijf op een hoekje wachten tot ze naar buiten komen. Een paar meiden lopen naar me toe en vragen om een foto met mij. We maken snel een foto en ze lopen weer weg. Ik ben erg populair geworden de afgelopen week, eerst was er haat maar daarna zagen ze in dat ik aardig was en ze beginnen me nu al met de jongens te koppelen. Als de jongens uit het busje komen maak ik foto's en maak ik foto's van de jongens met wat fans zodat we die later naar ze op kunnen sturen. We lopen allemaal richting de gate's terwijl ik nog wat foto's maak van de fans. De jongens zwaaien nog even naar hun fans en lopen daarna weg om in te checken. Ik stop mijn camera weg en check ook in de koffers zijn al weg het vliegtuig in terwijl we in de rij wachten beginnen de jongens wat te sollen en ik word half besprongen door Liam die als hyper kind rondjes springt. Ik lach om hem en lopen het vliegtuig in. Ik kijk op mijn kaartje om te zien op welke stoel ik moet zitten. Ik loop naar mijn stoel en ga bij het raam zitten, ik kijk naar buiten waar ik allemaal mannetjes zie lopen met gele hesjes aan. 'Zitten er nog knappe mannen voor je tussen?' Hoor ik een stem naast me en ik kijk geschrokken om.
--
yeuh! even snel geschreven voor dat ik ga slapen! alstuu! Hoe meer reacties hoe sneller een hoofdstukje!
Er zijn nog geen reacties.