Foto bij - 30 - Niall James Horan

Lieve abo's,
Als je nog vragen hebt dan kun je die altijd stellen en na goed nadenken heb ik een vraag voor jullie: Nederland heeft het slecht gedaan op het EK en op het EK zijn voetballers, ik maak geen grapje. En dus is de vraag, welke voetballer vind jij knap of goed, als je niemand knap vindt? Maakt niet uit wie van mij part voetbalt die bij Egypte, als die een voetbalteam hebben. De meest originele reden waarom, krijgt een rol + shout out! (En omdat dit nog altijd een 1D story is, mag het ook 1 van de 5 zijn!) Want ik kom rollen te kort en als ik iedere abo een rol ga geven, dan heb ik rollen te veel haha.
Dus wees creatief!
Veel lees plezier!
X
Ps. Sorry PayneCakeje, bijna!
Pps. Dat plaatje blijf ik gewoon geniaal vinden!

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • LostInSpace

    Ennuh
    1. RONALDO!!!!!!!!!!!!!!!!
    2.Omdat hij zijn haar verwisselt in de pauzesXD XD XD en omdat hij gewoon super hot is!!!! en de rest van alle voetballers uber lelijk is.

    1 decennium geleden
  • LostInSpace

    Zoooo dichtbij(huil)(huil)(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • xxMisty

    NICOLAI BOILESEN is een hele knappe voetballer. (H)(H)(H)
    Hij speelt bij Denemarken, alleen dit EK heeft hij niet meegedaan, want hij was geblesseerd (huil)
    Hij speelt ook bij AJAX (H)
    Hij heeft nederlandse lessen gevolgd en praat nu zo sexy Nederlands. Echt zo Cute! (H) en ik val ook op jongens met blonde haren! en hij is ook blond. `hihi :$
    NIALL HORAN is ook heel knap! (H)(H)(H)(H) hahaha.
    maar de rest van 1D is ook knap & leuk enz hoor! maar toch vind ik Niall de leukste. (H):$

    EN SNEL VERDER MET HET VERHAAL!

    1 decennium geleden
  • LALALOOPSY

    bijna vergeten: WOOP WOOP IK GA OP EEN DATE MET ZAYN!!!

    1 decennium geleden
  • LALALOOPSY

    okee okee, maar je weet al wie ik knap vind whahhhaha

    Ibrahim Affelay, omdat ik op buitenlandse jongens val met sexy accent =D

    snel veder!! (ojaa, ik stikte bijna van t lachen toen liam zij dat meisje Rana van de starbucks whaha)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen