Foto bij 1.1

Heei people,
Moet eigenlijk leren maar heb geen zin. Want moet mijn engels leren maar heb dat gister uitgelachen want we moeten serieus woordjes leren zoal australië en koala beer =/ dus da ga ik niet doen
xo

We hebben nog een uur maar toch haasten we ons. Ik warm broodjes op en Sandra dekt de tafel. Als de tafel is gedekt pakken sandra en ik onze laptops en gaan we zitten. We hebben nog veertig minuten om te eten. We pakken een broodje en snijden het open. "Sandra mag ik de nutella?" Sandra schuift de nutella mijn kant op en ik smeer een dikke laag pasta op de ene kant van mijn broodje en daarna nog op de andere kant. Ik duw de kanten op elkaar en neem een hap. Aan alle kanten komt er nutella uit maar het is zo lekker. Sandra begint te lachen als ik nog een hap neem en neemt dan een hap uit haar eigen broodje. Als we helemaal klaar zijn is het vijf voor 11. We starten de site op en klikken op welke kaartjes willen. Net als ik er bijna doorheen ben moet ik weer opnieuw beginnen. "Ik ben er bijna, Ik ben er bijna FUCK ik moet weer opnieuw beginnen..." En Sandra klikt weer op het icoontje om opnieuw te beginnen. na een uur lang proberen geef ik het bijna op maar probeer het nog een keer. "Ik ben er bijna. Kom op ik ben er bijna... IK BEN ER DOOR"! "IK OOK!" snel vullen we alles in. ik koop vier kaartjes en Sandra drie. Als we betaald hebben klappen we de laptops dicht en geven elkaar een knuffel "WE GAAN NAAR PINKPOP, WE GAAN NAAR PINKPOP!" roepen we en springen als kleine meisjes door de kamer. Ik ren naar boven en pak mijn Iphone, ik moet Liam een sms steuren. HEEEEEEEEEEEI <3! We hebben de kaartjes! Anders kan jij zo heel leven op skype of facetime ofzo dan kunnen we beter praten xoxo Ik ren weer naar beneden en klapte mijn laptop weer open! "kom hier zitten Sandra" Ik schuif wat op zodat Sandra ook voor de laptop zit. Heei babe, Oooh mooizo. Bel me maar op facetime. xoxo Snel start ik facetime op en bel Liam. "LIAAAAAAAAAAM!" gillen Sandra en ik in koor. "Sandra, Kyra! Heeei"! "En hoe is het"? "Wel oke met jullie"? "Ja goed he. We gaan gewoon met zijn allen naar pinkpop!" "hahaha natuurlijk domme vraag. Met mij gaat het ook goed." en zo praten we nog even door.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen