034 / LAST CHAPTER
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (14)
Ik heb eerst een minuut heel zachtjes 'nooooooooooooo' zitten roepen, toen ik je berichtje zag. Daarna heb ik 5 minuten twijfelend naar het berichtje gestaard of ik hem wel zou openen. Ik vroeg me af of ik wel klaar voor dit einde, toen bedacht ik me hoe dom en sneu ik bezig was en opende toch maar het hoofdstukje, hihi.
1 decennium geledenEenmaal aan het lezen werd ik emotioneel en moest ik huilen. Okay dat kwam misschien ook wel omdat ik op mijn tong beet maar toch.
Stiekem hoopte ik nog op een epiloog, maar misschien is dit juist wel beter. Misschien is het beter om toch maar aan het idee te wennen dat ik geen privé berichtjes meer zal krijgen, want dit is het einde.
(Okay ik ben dramatisch bezig ;P)
Nou even serieus,
Ik hoopn dat je snapt hoe zo'n geweldige schrijftalent je hebt! Alsjeblieft beloof me niet te stoppen met schrijven want daarvoor beschik je over té veel talent, lief!
Okay, ik plaats later nog een reactie als ik echt weet hoe ik je wil bedanken ;$ hihi!
Love you xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Aaaahw. Echt een super happy end!
1 decennium geledenEcht mooi!(:
Ik ga het dankwoord nog wel even achter mijn laptop dan schrijf ik een wat langere reactie!(:
Omg omg omg.
1 decennium geledenIk ga ht nu lezen, maar ik wil aan de ene kant niet.. ):
Want dan betekent het dat het einde van dit super leuke verhaal er is.
Oke ik ga lezen brb.
Super mooi!!
1 decennium geleden