Foto bij Lily Rose

als ik thuis aankom staat Niall zoals altijd al bij de deur op me te wachten. hij en de andere jongens van one direction wonen in een groot huis hier vlakbij. Niall is mijn beste vriend al vanaf het moment dat ze hier kwamen wonen vorig jaar.

ik zwaai naar hem en als ik bij hem sta geeft hij me een knuffel. `he Nailler how are you?´ ím fine,you?` ´same´ zeg ik lachend. ik open de deur en loop samen met Niall het huis in. ik gooi mijn tas naast de kapstok en hang mijn jas op. Niall doet het zelfde. we lopen samen naar de keuken. en terwijl ik wat te drinken voor ons inschenk praat Niall over van alles en nog wat. Hij heeft blijkbaar weer een weddenschap verloren van Zayn. hij weet dat hij altijd verliest maar toch blijft hij proberen. ´wat was de weddenschap deze keer?´´hij vroeg me hoeveel snoepjes er in zijn schoen konden, ik zei 1 hele zak´´hoeveel konden er in?´ vroeg ik lachend.éen halve zak´zegt Niall blozend. ´haha hoe groot denk je wel niet dat zijn voeten zijn Naill?´ík had gewoon zin in snoep oke, als ik het goed raadde zou hij zoveel zakken snoep halen´ik lig helemaal in een deuk om het gezicht van Niall. ´nou als je klaar bent met lachen kunnen we misschien iets gaan doen´´haha sorry´ik lach nog even door en kalmeer mezelf dan. óke wat wil je doen?´ úhm weet niet´ ik zucht, geef Niall zijn drinken en loop dan naar de muziek kamer. Niall volgt me en gaat op de bank zitten. we zitten eigenlijk altijd hier. beetje kletsen wat muziek maken gewoon chill. ik ga achter de zwarte vleugel spelen en begin ´what makes you beautiful´te spelen.



Niall kijkt verbaasd op.Na een tijdje komt hij naast me op het bankje van de piano en zingt zacht mee. als ik klaar ben kijken we elkaar even glimlachend aan. ´dat was amazing!´ ik haal mijn schouders op. ´ik moet nog veel oefenen maar het begint er op lijken´zeg ik zachtjes. ´oke een ander liedje´zegt Niall vrolijk. ik denk even na en begin dan weer te spelen.



ik begin zachtjes te zingen:


I can almost see it,
That dream I'm dreaming, but
there's a voice inside my head saying
You'll never reach it

ik kijk Niall even aan en hij zingt verder,

Every step I'm taking
Every move I make feels
Lost with no direction
My fate is shaking
But I, I gotta keep tryin'
Gotta keep my head held high

dan zingen we samen verder,

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes i'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb


The struggles I'm facing
The chances I'm taking
Sometimes it might knock me down But,
No, I'm not breaking
I may not know it
But these are the moments that
I'm gonna remember most, yeah
Just gotta keep going
And I, I gotta be strong
Just keep pushing on

Cause there's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes I'm gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's The Climb

(Yeah)

There's always gonna be another mountain
I'm always gonna wanna make it move
Always gonna be an up-hill battle
Sometimes you gonna have to lose
Ain't about how fast I get there
Ain't about what's waiting on the other side
It's the climb

(Yeah)




Keep on mov'in
Keep climbing
Keep the faith baby

dit doe ik het liefst, muziek maken. en dat Niall er is maakt het alleen maat leuker. na een tijdje gaan we naar mijn kamer. Niall laat zich op mijn bed vallen en ik ga op de stoel bij mijn bureau zitten. we praten wat en vertellen elkaar wat we gedaan in de tijd dat we elkaar niet gezien hadden. opeens horen we de voordeur met een klap dichtslaan. mijn vader is thuis. ik kijk Niall even aan. en sta dan snel op en trek Niall mee mijn kamer uit. ´het spijt me Niall je moet gaan´ we rennen naar de hal en Niall trekt zo snel hij kan zijn jas en schoenen aan. ik geef hem nog een snelle knuffel en dan loopt hij snel het huis uit. het is niet dat mijn vader Niall niet mag ofzo. maar mijn ouders hebben de laatste tijd veel ruzie. echt om de kleinste dingetjes. ze zijn ook vaak boos op mij. zonder reden. dat Niall hier was zou weer een reden voor mijn vader zijn om tegen me te schreeuwen. ik loop zo stil mogelijk de trap weer op en loop mijn kamer weer in. ik zal pas weer beneden komen als het eten klaar is.

Reageer (1)

  • Descent

    wow! hoe doe je die film erin?!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen