Foto bij Mila Jessica Adams

hoop dat jullie het leuk vinden! reacties? (a)
veel leesplezier! x

Ik pak de afstandsbediening erbij en druk op de ronde knop met het rode logo. In een flits wordt het donker in mijn kamer en sluit ik genietend mijn ogen. Slaap, dat had ik echt nodig. Nog snel open ik één oog om te zien hoe laat het is: 00:45 geeft mijn wekker aan in donker rode letters. Zuchtend draai ik me om en sluit mijn ogen weer, langzaam val ik in een diepe slaap.

“Hey I just met you, and this is crazy! But here's my number, so call me maybe!" klinkt vrolijk uit mijn wekker. Ik steek mijn hand uit en tast af naar de snooze knop. Als ik hem eenmaal gevonden heb druk ik er op. Ik ga langzaam rechtop zitten en rek me uit, een geeuw niet te onderdrukken. Ik haal de resterende dekens van mijn benen af en stap uit mijn bed, op de heerlijke zachte vloerbedekking. Als ik eenmaal uit bed ben komt een koude wind me tegemoet, wat me laat rillen. Ik loop richting mijn kleerkast en zoek eensetje uit. Ik pak de kleren uit de kast en trek ze nog gapend aan. Lopend naar de spiegel doe ik ook de oorbellen in. Met een doekje haal ik de laatste restjes mascara van mijn ogen en breng daarna meteen weer een nieuwe laagje aan. Daarna kam ik zorgvuldig door mijn bruine lokken en breng ik er wat meer volume in. Tevreden draai ik een rondje voor de spiegel. Ik haast me naar de badkamer en poets mijn tanden, waarna ik mijn lenzen indoe. Als bevestiging van mijn volgende actie begint mijn maag te knorren, time for breakfast!

Nadat ik heb gegeten pak ik mijn handtas en loop ik richting mijn scooter. Ik zet mijn helm op en rijd naar Alexis.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen