I’m still in love with you • Lilo Paynlinson
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (5)
LIAM IS EEN KLOOTZAK, KLOOTZAK, KLOOTZAK. LIAM IS EEN KLOOTZAK, VAN JE TRALALAL! HIJ MOET ME DANI SCHEIDEN, SCHEIDEN, SCHEIDEN. HIJ MOET MET DANI SCHEIDEN EN TROUWEN MET LOULOU!!!!!
1 decennium geledenHeelmooi
1 decennium geledenoww.... poor louis
1 decennium geledenAls eerste: JA NATUURLIJK I love you guys I realllllyyyyyyyy like reviews and readers ^^
1 decennium geledenAls tweede: OH MY FREAKING GOTT!! WAAROM HEEFT LIAM GEEN SCHILDPADDEN OP ZIJN BRUILOFT?!!
Okay.. Dat was een beetje een idiote opmerking dus ik ga door naar de volgende DIT IS ZOOOOOO ZIELIG! Waarom laat je ze niet bij elkaar komen? *pouts* Danielle had Liam nooit mogen trouwen.. IDEE!! :'D ATTENTIE DAMES EN.. geen heren denk ik.. HIER KOMT EEN MOGELIJKE SPOILER!! LEES DIT NIET ALS JE NIETS OVER ANDERE MOGELIJKE ONESHOTS WILT WETEN!! Danke ^^ Ik ga binnenkort een Oneshot schrijven over een HAPPY GAY WEDDING! Deal?
Ciaociao!
XxTimeRunner/Mango <333333333
Ps. Je schrijft goed hier ^^
Pps. HOI!!
Ppps. SCHILDPADDEN FTW!! <333
Ahw this is so sad .
1 decennium geleden