Foto bij Hoodstuk 5

Ik deed de deur open en liep het lokaal in. De lerares was gestopt met praten en keek mij vanonder haar bril niewschrierig aan.
'Jij bent vast Rosalynn Mckenzie' zei ze vriendelijk.'Ga maar gauw zitten en pak je boeken voor'.

ik keek het klaslokaal rond en zag dat er nog maar 2 plekken over waren.
De een was die barbie pop en er was nog een jongen die ik niet goed zag omdat hij een capuchon op had. Ik besloot om naast de jongen te gaan zitten. Ik liep naar de tafel toe zette mijn tas op de grond en ging zitten. De jongen keek mij niet aan en toen pas merkte ik dat hij muziek aan het luisteren was.Ik pakte mijn Frans erbij en legte het voor me neer. Volgens mij had de jongen niet door dat er iemand naast hem was gaan zitten dus ik legte mijn arm op zijn schouder.

Hij keek geschrokken om en keek mij aan. Wooow hij had mooie ogen zeg !.
'Heey ik ben Rosalynn maar vrienden noemen me Rosa' zei ik maar
'Oh hoi' 'Ik ben Dave' zei hij glim lachend.
'Waar luister je naar?' ' ow ehh naar Jason mraz' Zei hij .
' Echt, dat is mijn favoriete muziek!' Riep ik net iets te hard.
'Rosalynn!' ' dat je nieuw bent betekent niet dat je zomaar mag gaan praten' Zei de lerares streng.'Ga maar het gesprek op blz 56 voorlezen'.

Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. Ik pakte de juiste bladzijde er bij en gegon feil loos het gesprek op te lezen. Toen ik klaar was zat iedereen mij aan te gapen.'Zo Rosalynn je Frans is uitstekend, hoe komt dat zo?'
' Eh ik heb 5 jaar in Frankrijk gewoond' Zei ik verlegen. Ik kon er namelijk niet tegen als iedereen naar mij keek.
Toen de lerares weer verder ging met uitleggen. Praatten Dave en ik nog wat over koetjes en kalfjes totdat de bel ging.'We hebben pauze nu ga je mee naar de kantine?' Vroeg Dave mij. Ik knikte wat en samen zochten we een plaatsje in de kantine. Ik zag de ' barbie poppen' naar mij kijken. En ik glimlachtte lief naar ze .
________________________________________________________________________

Sorry voor het saaie stukje maar het moet voor de verhaal lijn en ONE DIRECTION komt er echt snel in voor hoor !!!

xxx Moi
(Y)(flower)(flower)(flower)(dance)

Reageer (2)

  • Lucky1DLove

    dit is allesbehalve saai <3

    1 decennium geleden
  • Spongebobb

    Het is GEEN saai stukje, nieuwsgierig naar hoe het verder gaat!
    XX
    &&Snelverderpleasee!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen